Vaata peasisu Rahastanud Euroopa Liit kaksilogo, (EST)

Viime ettevõtted Eesti ühisstendiga välismessidele

Korraldame rahvusvahelistel välismessidel riiklikke ühisstende, et aidata Eesti ettevõtetel välisturgudel edu saavutada.

Nimi
Ühisstendid rahvusvahelistel ärimessidel
Hind
Väike- ja keskmise suurusega ettevõte 3000 eurot Suurettevõte 4000 eurot
Vaata tutvustust

Kelle jaoks on ühisstend mõeldud?

  • Eksportivatele ja ekspordipotentsiaaliga ettevõtetele, ettevõtluse edendamisega tegelevatele organisatsioonidele ning ettevõtetega koostööd tegevatele teadus- ja arendusasutustele.
  • Olemas on varasem ekspordikogemus ning võimekus kasvatada sihtturul eksporditulu vähemalt 100 000 euro võrra aastas.
  • Pakutakse keerukama teostusega või lõpptarbijaile suunatud tooteid.
  • Lisandväärtus ettevõtte töötaja kohta on võrdne vähemalt Eesti keskmisega ning ettevõte tegevusala ei ole programmi mõistes seotud välistatud valdkonnaga.
  • Ettevõte on valmis tasuma osalustasu.
  • Ühisstendi komplekteerimisel jälgitakse, et väljas oleks tugeva ekspordipotentsiaaliga ettevõtjad, tootevalik oleks mitmekesine ja innovaatiline ning juba kogenud ettevõtjate kõrval oleks võimalus osaleda ka alustavatel eksportööridel.
  • Messidel osalemist kaasrahastatakse Euroopa Liidu ühtekuuluvus- ja siseturvalisuspoliitika fondist.
  • Ühisstendil osalemine on ettevõtte jaoks vähese tähtsusega abi.
Vaata, mis on sinu ettevõtte VTA jääk

Miks osaleda ühisstendil?

Ühisstendid loovad hea võimaluse uute kontaktide leidmiseks.

Kasvab rahvusvaheline konkurentsivõime

Laieneb kontaktivõrgustik

Suureneb ekspordivõimekus

Ühisstendide nimekiri

Kontakt

Kontakt

Kätrin Aas
tiimijuht
Iduettevõte 7Sense välisturgudele sisenemisest: oluline on leida kindel partner ja teha ära korralik eeltöö

Eesti iduettevõte 7Sense (Seventh Sense OÜ), kes teeb koostööd Saksa telekomihiiu Deutche Telekomiga ja kes hiljutisel Saksamaa messil Embedded World osales kiibitootja Nvidia ühisstendil, räägib oma kogemusest uutele turgudele sisenemisel.  7Sense on Eesti iduettevõte, mis arendab kõrge eraldusvõimega telehaptilist nägemist, mis võimaldab pimedatel tunnetada ümbritsevat keskkonda puudutuste kaudu. Uurisime 7Sense müügi- ja turundusdirektor Madis Päevalt, kui keeruline on olnud välisturgudele sisenemine ja millised on ettevõtte tulevikuplaanid.  Millega tegeleb iduettevõte 7sense? Mis on teie toode/tooted?  7Sense loob pimedatele mõeldud peas kantavat telehaptilist seadet, mille abil tunnetab kasutaja enda ümber olevat keskkonda läbi puudutuste. Oleme arendanud haptilise materjali, mis suudab tõlkida ümbritsevaid

Katre Kõvask: suunamudijate võimuses on tööstussektor atraktiivseks muuta

Eesti tööstussektor vajab juurde uusi andekaid inimesi. Selleks tuleb muuta tööstus seksikaks, et inimesed tahaksid sellesse sektorisse panustada, sõnas YOOKi juht Katre Kõvask konverentsil Industry5.0. Üks võimalus selleks on läbi eeskujude. Vaja on eeskujusid, noorte keeles influencereid, selgitas Kõvask. Ja influencer ei pea tingimata oleme üks inimene, väga hea näide on tema sõnul teadussaade „Rakett 69“, mida võiks koolides näidata ja populariseerida. „Et kuvand tööstuse ümbert ei oleks selline must, pime ja rutiine töö, vaid et tegelikult sinna on vaja helgeid päid, tohutult tarkust, sinna on vaja programmeerijaid, insenere, automaatikuid, elektrispetsialiste. Selle tööga on võimalik jõuda kaugele, see tagab hea,

Messidel osalemise strateegia avab Balsnackile uksi kümnetele eksporditurgudele

Messidelt toovad uusi ekspordivõimalusi koju ettevõtjad, kel on olemas läbimõeldud strateegia, sõnas mai alguses tööstuskonverentsil Industry 5.0 Balsnacki arendusjuht ja juhatuse liige Reigo Rusing. Paika pandud plaan kontaktide korjamiseks ja müügivõimaluste leidmiseks on ka Balsnackil olemas – see on avanud neile uksi kümnetele välisturgudele. Balsnack on aktiivne enam kui 40 turul, millest suurimad on Aasia, Skandinaavia, Suurbritannia ja Lähis-Ida. Uusi konkreetseid sihtturge, kuhu veel laieneda tahaks, Balsnackil fookuses pole. „Me lähme messile, korjame sealt nii palju kontakte kui võimalik. Need, kes tellivad ja kellega diiliks läheb, neile saadame,“ selgitas Rusing strateegiat. Nii on Balsnack viimase kolme aasta jooksul eksportinud oma

Fotod: Eesti tehnoloogiaettevõtted osalevad Barcelonas maailmamessil MWC

EASi ja KredExi ühendasutus viis 14 ettevõtet Eesti ühisstendiga maailma suurimale mobiilitehnoloogia messile Mobile World Congress (MWC), mis toimub 27. veebruarist 2. märtsini Barcelonas.  EASi eestvedamisel osaletakse MWC-l juba kümnendat korda ning paljud ettevõtted on samuti messil juba püsikülalised. Astro Balticsi turundusjuhi Rivo Rahuoja sõnul on nende pilvepõhise tarkvara laienemisel erinevatele välisturgudele varasemalt mänginud olulist rolli just välismessid.  „Hiljuti alustasime koostööd Itaalia koostööpartneriga ning nüüd otsime koostööpartnereid nii üldisemalt Lääne-Euroopas kui ka Hispaanias konkreetsemalt,“ sõnas Rahuoja ning lisas, et eeltöö on tehtud ning kokku on lepitud mitmed kohtumised potentsiaalsete partneritega.  Barcelonas tutvustavad nad Cloudicsi mobiilirakendust, mis on loodud tanklatele ja

Eesti tervisesektori ettevõtted osalevad Dubais ärimessil

EASi ja KredExi ühendasutus koostöös Tehnopoli juhitud Connected Health klastriga viis kümme ettevõtet Eesti ühisstendiga rahvusvahelisele tervishoiu messile Arab Health 2023, mis toimub 30. jaanuarist 2. veebruarini Dubais. Araabia Ühendemiraatides kohapeal tegutsev ja Eesti ettevõtteid nõustav EASi ekspordinõunik Ege Devon ütles, et sellel messil osaletakse ühisstendiga esmakordselt, kuid kogu regioonis on tervishoiu sektor väga kiiresti arenev. „Meie ühisstendil on esindatud väga erinevaid lahendused alates digitaalsest peavalukliinikust ja allergiavastasest seadmetest kuni laste vaimset tervist toetava mängu ja erinevate diagnostikavahenditeni. Neil kõigil on rahvusvaheline potentsiaal,“ sõnas Devon. Icosageni turundusjuhi Karl Mummi sõnul on nende eesmärk messil leida uusi ärikontakte ja paremini mõista Araabia Ühendemiraatide

Tagasi üles