Vaata peasisu Rahastanud Euroopa Liit kaksilogo, (EST)

Valmistame ette Saksamaale eksportijaid

Pakume võimalust koostada professionaalne saksakeelne müügikõne ning harjutada oma toote või teenuse esitlemist ladusas saksa keeles, et end paremini ette valmistada kliendikohtumisteks Saksamaal.

Registreerimine avatud kuni 13. september 2023.

Töötuba toimub hotelli Mercure Tallinn konverentsiruumis, Lennujaama tee 2.

Nimi
Saksakeelse müügikõne töötuba
Hind
50 eurot
Töökeel
saksa keel
Staatus
Suletud
Toimumise kuupäev
20. september 2023
Registreeri

Keda ootame osalema?

  • Osalema ootame ettevõtteid, kellele saksa turg on kindel strateegiline otsus ning kelle ekspordikäive on soovitavalt vähemalt 100 000 eurot.
  • Osalejate saksa keele oskus peab vastama vähemalt B1 tasemele (iseseisev keelekasutaja).
  • Programmis osalemine on ettevõtte jaoks vähese tähtsusega abi (VTA). Eeldatav VTA ettevõtte kohta on 500-900 eurot.
Vaata, mis on sinu ettevõtte VTA jääk

Miks osaleda müügikõne töötoas?

Saksakeelne müügikõne töötuba toetab eksporti Saksamaale

Nõu ja abi kogenud koolitajalt

Ladus ja selge müügikõne saksa keeles

Parem ettevalmistus kliendikohtumisteks

Registreeri

  • Registreeri lehekülje ülaosas oleva lingi kaudu. Töötuppa saame vastu võtta max 12 inimest.

Töötuba

  • Tegemist on ühepäevase töötoaga, mis toimub saksa keeles. 
  • Osalejad koostavad, harjutavad ja kannavad ette oma saksakeelse müügikõne, mida analüüsitakse ja parandatakse. 
  • Töötoas käsitletakse saksakeelse müügikõne eripärasid ning erinevusi võrreldes inglise keelse pitch’iga.
  • Töötoa järel saab iga osaleja veel ühe online lisakonsultatsiooni.

 

Teenust kaasrahastatakse Euroopa Liidu Fondi vahenditest.

Zeitplan

8.30 – 9.00 Morgenkaffee, Get Together

09:00 – 09:15   Vorstellung Trainer, Vorstellung Teilnehmer, Workshopziele

09:15 – 10:00   Unterschiedliche Arten des Vertriebes (Produkt, System, Projekt)

10:00 – 10:45  Der Vertriebskanal, Kundenwert

Pause

11.15 – 12:00   Das kundenspezifische Wertversprechen

12:00 – 12:45  Deine einzigartige  Vertriebspersönlichkeit

Mittagspause

13:45 – 15:00   „Elevator pitch“ – jeder Teilnehmer stellt seinen „elevator pitsch“ vor (Anweisungen werden etwa 2 Wochen vor dem Termin versendet). Feedback

Pause

15:30 – 16:15  Der Wert meiner Leistung, meines Produktes

16:15 – 17:00  Vertriebssystematik, Fragen, Ausblick

Koolitaja Herbert Dorrer

Herbert Dorrer on südame ja hingega müügimees, müüja, ettevõtja, treener ja autor. Juba üliõpilasena tegeles ta ettevõtlusega. Seejärel töötas ta peaaegu 30 aastat automatiseerimistehnika müügis üle maailma. Herbert oli vastutav mitmete müügiprojektide eest Lõuna-Ameerikas, Aasias ja paljudes Euroopa riikides. Alates 2021. aastast on ta iseseisev ning jagab oma teadmisi treeningute, töötubade ja nüüd ka raamatute kaudu.

(18) Herbert Dorrer | LinkedIn

Mida müügikõne töötuba sisaldab?

  • Registreeri lehekülje ülaosas oleva lingi kaudu. Töötuppa saame vastu võtta max 12 inimest.

  • Tegemist on ühepäevase töötoaga, mis toimub saksa keeles. 
  • Osalejad koostavad, harjutavad ja kannavad ette oma saksakeelse müügikõne, mida analüüsitakse ja parandatakse. 
  • Töötoas käsitletakse saksakeelse müügikõne eripärasid ning erinevusi võrreldes inglise keelse pitch’iga.
  • Töötoa järel saab iga osaleja veel ühe online lisakonsultatsiooni.

 

Teenust kaasrahastatakse Euroopa Liidu Fondi vahenditest.

8.30 – 9.00 Morgenkaffee, Get Together

09:00 – 09:15   Vorstellung Trainer, Vorstellung Teilnehmer, Workshopziele

09:15 – 10:00   Unterschiedliche Arten des Vertriebes (Produkt, System, Projekt)

10:00 – 10:45  Der Vertriebskanal, Kundenwert

Pause

11.15 – 12:00   Das kundenspezifische Wertversprechen

12:00 – 12:45  Deine einzigartige  Vertriebspersönlichkeit

Mittagspause

13:45 – 15:00   „Elevator pitch“ – jeder Teilnehmer stellt seinen „elevator pitsch“ vor (Anweisungen werden etwa 2 Wochen vor dem Termin versendet). Feedback

Pause

15:30 – 16:15  Der Wert meiner Leistung, meines Produktes

16:15 – 17:00  Vertriebssystematik, Fragen, Ausblick

Herbert Dorrer on südame ja hingega müügimees, müüja, ettevõtja, treener ja autor. Juba üliõpilasena tegeles ta ettevõtlusega. Seejärel töötas ta peaaegu 30 aastat automatiseerimistehnika müügis üle maailma. Herbert oli vastutav mitmete müügiprojektide eest Lõuna-Ameerikas, Aasias ja paljudes Euroopa riikides. Alates 2021. aastast on ta iseseisev ning jagab oma teadmisi treeningute, töötubade ja nüüd ka raamatute kaudu.

(18) Herbert Dorrer | LinkedIn

Kontakt

Karin Alliksaar

Kontakt

Karin Alliksaar
teenusejuht
Millega tasub arvestada Saksamaa turule sisenemisel? 

Eesti tehnoloogiaettevõte DriveX on Saksamaa turu ukse jalaga lahti löönud ning nende tiim jagab oma kogemusi ja õppetunde.  Eesti ekspordis on tähtsal kohal kõrgtehnoloogilised lahendused ja üks suurimaid ekspordi sihtriike on Saksamaa, mis ei erine ärikultuuriliselt liialt Eestist, kuid igal turul on oma eripärad ja edukaks sisenemiseks tasub nendega kursis olla.  1. Paberid, paberid ja veelkord paberid Saksamaal tehakse enamus toimingud paberil. Pea kõige jaoks on vaja midagi välja printida, allkirjastada ja need paberid kuhugi viia. Elades Eestis ja nautides kõiki digiriigi võlusid, võib Saksamaa paberimajandus kerge šokina tulla. Selle arvelt võtavad kõik toimetused kauem aega. Hea näite saame tuua

Eesti eksport Poola, Prantsusmaale, Saksamaale ja Hollandisse

Eksport kokku Eesti ettevõtted eksportisid selle aasta esimeses kvartalis Poola, Prantsusmaale, Saksamaale ja Hollandisse kaupu ning teenuseid kokku 1 137 miljoni euro eest, mis moodustas kogu Eesti esimese kvartali ekspordist 15%. Võrreldes eelnenud aasta sama perioodiga langes eksport nimetatud sihtriikidesse 10%. Eesti eksport vähenes tervikuna samal perioodil 1%. Riikide lõikes on ekspordimaht jäänud samale tasemele nii Prantsusmaale kui Saksamaale. Ekspordimaht Poolasse langes 6% ning Hollandisse 27%. Kaupade ja teenuste eksport Ekspordi maht Poola, Prantsusmaale, Saksamaale ja Hollandisse oli suurim 2021. aasta viimases kvartalis. Sihtriikidesse minevast ekspordist moodustab suurema osa kaupade eksport. Teenuste ekspordi maht nimetatud riikide suunal oli suurim samuti

Innovatsioonipartnerlus Saksamaaga ja konverents GovTech Next: Estonia

Saksamaa avaliku sektori digiteerimine on jätkuvalt suur väljakutse, kuid viimastel aastatel on tehtud edusamme ja muudetud strateegiat. Siin on sakslased snitti võtnud ka Eestilt. Saksamaal on veel palju tööd ees. Peaaegu kõik valdkonnad vajavad lahendamist: haridus ja haldus, tervishoid, ühistransport ja isegi energiavarustus. GovTech (government technology) peaks siin lahendusi pakkuma. GovTech hõlmab tehnoloogiarakendusi avalikus halduses, eesmärk on muuta riigi teenused tõhusamaks, tulemuslikumaks ja kättesaadavamaks. Saksamaal juurutatakse praegu üleriigiliselt Bund ID kontot – see on föderaalvalitsuse keskne konto, millega kodanikud saavad end identifitseerida avalike teenuste saamiseks. Esialgne idee oli, et igal 16 liidumaal on oma kasutajakonto, mis peaks olema koostalitlusvõimeline. See

Eesti eksport Hollandisse, Poola, Prantsusmaale ja Saksamaale

Eksport kokku Eesti ettevõtted eksportisid eelmise aasta kolmandas kvartaliks Hollandisse, Poola, Prantsusmaale ja Saksamaale kaupu ning teenuseid kokku 1 022 miljoni euro eest, mis moodustas kogu Eesti kolmanda kvartali ekspordist 12.31%. Võrreldes eelnenud aasta sama perioodiga langes eksport nimetatud sihtriikidesse 13.9%. Eesti eksport kasvas tervikuna samal perioodil 21%. Riikide lõikes kasvasid ekspordimahud võrreldes eelmise aasta sama perioodiga enim Poola (+11.8%) ja Prantsusmaa (+11.1%) suunal. Hollandisse vähenes kogueksport seejuures 49.2%. Kaupade ja teenuste eksport Sihtriikidesse minevast ekspordist moodustab keskmiselt ligikaudu üks kolmandik teenuste eksport ja kaks kolmandikku kaupade eksport. Viimaste aastate jooksul on enam kasvanud just kaupade eksport nimetatud riikide suunal.

Saksamaa energeetikaparadoksid ja eesmärgid. Otsitakse koostöövõimalusi, ka Eestist

Venemaa sõjategevus Ukrainas on seadnud kahtluse alla Saksamaa energeetikatööstuse senised otsused. Sealne energeetikapoliitika seisab silmitsi tõsise pöördepunktiga. Kuigi nii Eestis kui ka Saksamaal on tähelepanu valdavalt koondunud Venemaa sõjategevusele, on jätkuvalt pildil ka rohepöörde küsimus ning tegelikult üha enam. Võitlus kliimamuutuste vastu ning jätkusuutlikuma majandusmudeli leidmine on olnud majandusekspertide ja ökofilosoofide jaoks aktuaalne juba 1970. aastatest, sest piiratud ning kahanevate loodusressursside tingimustes ei ole majanduse lõputu kasvamine realistlik perspektiiv. Nüüd tulebki meil mõelda põlvkonnale, kes peab selles maailmas elama 50 aasta pärast. Sakslased on mõistnud kliimaneutraalsuse saavutamise pakilisust ning toovad seetõttu eesmärgi saavutamise tähtaega üha varasemaks – algse 2045. aasta