Vaata peasisu Rahastanud Euroopa Liit kaksilogo, (EST)

Aitame leida ärikontakte

Sektoripõhine ärimissioon sihtturule võimaldab süvitsi tutvuda soovitud ekspordituruga. Eesmärk on saada ülevaade oma toote või teenuse võimalustest konkreetsel välisturul ja sõlmida uusi ärikontakte.

 

Nimi
Ärimissioonid eksporditurule
Hind
Täpsustatakse iga ärimissiooni juures

Kelle jaoks on ärimissioon mõeldud?

  • Ärimissioone korraldatakse erinevatesse sihtriikidesse sektoripõhiselt.
  • Ettevõttel on selge ekspordialane ambitsioon seoses valitud sihtriigiga ning võimekus turule sisenemiseks.
  • Olemas on valmis toode või teenus, millega saab kohe eksporti alustada, ning korrektne koduleht vähemalt inglise keeles.
  • Ettevõttel ei ole maksuvõlga ja tegemist ei ole raskustes ettevõttega.
  • Kandideerida ei saa ettevõtted järgmistes tegevusvaldkondades.
  • Programmis osalemine on ettevõtte jaoks vähese tähtsusega abi.
Vaata, mis on sinu ettevõtte VTA jääk

Kogemuslood

Tutvu programmis osalenute tagasisidega

Vassili Malõšev
Vassili Malõšev
Vecta Design OÜ projektijuht

“Oleme osalenud 2019 Saksamaa kontaktreisil, mis oli korraldatud EAS-i poolt. EAS võimaldas meid kohtuda suurte potentsiaalsete partneritega ning  laiendas ettevõtte silmaringi äri korraldamiseks Saksamaal.”

Miks osaleda ärimissioonil?

Uue ekspordituru võimalused selguvad kohapeal oludega tutvudes.

Nõu ja abi vastava turu eksperdilt

Kindlustunne turu sobivuse osas

Võimalus saada toimivaid ärikontakte

I etapp

Ettevalmistus ärimissiooniks

 

  • Toimub kohtumine kõigi osalejate, korraldustiimi ning konsultandi vahel, kus räägitakse läbi kõik ärimissiooniga seonduv.
  • Konsultant täpsustab individuaalsel kohtumisel ärimissioonil osaleva Eesti ettevõtte profiili ja eesmärgid seoses sihtriigiga.
  • Sihtriigi konsultant alustab tööd ettevõtjale sobivate kontaktide leidmiseks.

II etapp

Ärimissioon sihtriigis

Ärimissiooni programm sihtriigis toetab sellele seatud eesmärki  – saada kasulikku turuinfot ja luua uusi ärikontakte. Ärimissiooni programm  võib sisaldada erinevaid kohtumisi valdkonna ekspertide, liitude esindajate ja teiste oluliste sektori esindajatega. Samuti võib see sisaldada huvipakkuvate ettevõtete või teadusasutuste külastusi (vajadusel ka kohtumisi valitsemisasutustes) ja võrgustusmisüritusi. Konkreetne sihtturg ja sektor tingib ka ärimissiooni formaadi. Ärimissiooni raames korraldame osalevatele ettevõtetele kuni viis individuaalset kohtumist potentsiaalsete klientidega. 

  • Kohtumised korraldatakse igale osalejale individuaalselt, lähtudes osaleja tegevusalast ja huvist.
  • Kohtumiste eesmärk on toimivate ärikontaktide loomine, kuid ka tagasiside saamine oma tootele/teenusele ja arusaamine oma võimalustest sihtriigis.
  • Ärimissiooni pikkuseks on reeglina 3 päeva (Euroopas), kaugemate sihtkohtade korral kuni 5 päeva.

III etapp

Järeltegevused

  • Ettevõtja arendab saadud kontaktidega koostööd edasi.
  • Võtame osalejaga ühendust aasta pärast ärimissiooni toimumist, et hinnata kontaktreisi kasulikkust ettevõtjale.

Teenust rahastatakse Euroopa Liidu Regionaalarengu Fondi vahenditest.

Projekti teekond

Ettevalmistus ärimissiooniks

 

  • Toimub kohtumine kõigi osalejate, korraldustiimi ning konsultandi vahel, kus räägitakse läbi kõik ärimissiooniga seonduv.
  • Konsultant täpsustab individuaalsel kohtumisel ärimissioonil osaleva Eesti ettevõtte profiili ja eesmärgid seoses sihtriigiga.
  • Sihtriigi konsultant alustab tööd ettevõtjale sobivate kontaktide leidmiseks.

Ärimissioon sihtriigis

Ärimissiooni programm sihtriigis toetab sellele seatud eesmärki  – saada kasulikku turuinfot ja luua uusi ärikontakte. Ärimissiooni programm  võib sisaldada erinevaid kohtumisi valdkonna ekspertide, liitude esindajate ja teiste oluliste sektori esindajatega. Samuti võib see sisaldada huvipakkuvate ettevõtete või teadusasutuste külastusi (vajadusel ka kohtumisi valitsemisasutustes) ja võrgustusmisüritusi. Konkreetne sihtturg ja sektor tingib ka ärimissiooni formaadi. Ärimissiooni raames korraldame osalevatele ettevõtetele kuni viis individuaalset kohtumist potentsiaalsete klientidega. 

  • Kohtumised korraldatakse igale osalejale individuaalselt, lähtudes osaleja tegevusalast ja huvist.
  • Kohtumiste eesmärk on toimivate ärikontaktide loomine, kuid ka tagasiside saamine oma tootele/teenusele ja arusaamine oma võimalustest sihtriigis.
  • Ärimissiooni pikkuseks on reeglina 3 päeva (Euroopas), kaugemate sihtkohtade korral kuni 5 päeva.

Järeltegevused

  • Ettevõtja arendab saadud kontaktidega koostööd edasi.
  • Võtame osalejaga ühendust aasta pärast ärimissiooni toimumist, et hinnata kontaktreisi kasulikkust ettevõtjale.

Teenust rahastatakse Euroopa Liidu Regionaalarengu Fondi vahenditest.

Tulevased ärimissioonid

Kontakt

Kontakt

Tiina Truuväärt
kasvuprogrammide juht
Äri võimalikkusest Aafrikas: kaks Eesti ettevõtjat jagavad Keenia turu kogemust

Keeniast, kus elab üle 55 miljoni inimese, on kujunenud kasvulava Aafrika edukaimatele idufirmadele, innovaatoritele ja digilahenduste arendajatele. Turul on oma koha leidnud ka kaks Eesti ettevõtet – spreivitamiine tootev Norvita ning digiõppekeskkonda Opiq arendav StarCloud, mille asutajate sõnul jõuab läbi kohalike tutvuste ja erakordse järjepidevuse õigete inimesteni ja lõpuks ka soovitud tulemusteni. Küsisime StarCloudi asutajalt ja juhilt Antti Rammolt ning Norvita asutajalt Sander Murumetsalt, miks Keenia nende jaoks atraktiivne turg on, millised on sealsel turul suurimad väljakutsed ning õppetunnid. Mis ajendas Teie ettevõtet laienema Keeniasse ja millised tegurid olid otsuse langetamisel määravad?  Antti, StarCloud: Eesti aukonsuli abiga tekkis arusaamine Keenia haridusturust

Äsja valminud strateegia aitab Eesti ettevõtetel jalga Suurbritannia turul ukse vahele saada

Ühendkuningriik on suuruselt 12. Eesti ekspordipartner, kuhu Eesti ettevõtted eksportisid mullu 389 miljoni euro väärtuses kaupu. Äsja valminud Ühendkuningriigi turule sisenemise strateegia eesmärk on aidata veel rohkematel Eesti ettevõtetel antud turul jalg ukse vahele saada ja edukalt läbi lüüa.   Märtsis toimus välisministeeriumis Ühendkuningriigi strateegiapäev, mille eesmärk oli tutvustada Eesti ettevõtjatele Ühendkuningriigi turu võimalusi ja iseärasusi. Samuti tutvustati äsja valminud Ühendkuningriigi turule sisenemise strateegiat, mis on nüüd kättesaadav kõigile ettevõtjatele, kes sealsest turust huvitatud.  Välisministeeriumi majandusdiplomaatia osakonna peadirektori Priit Kallakase sõnul on äsja valminud Ühendkuningriigi (ÜK) strateegia oluline abivahend Eesti ettevõtjatele, et aidata neil paremini siseneda antud turule ja seal edukalt

Ettevõtjad: Eesti riigi elujõu allikas on tugev majandus, arendame nüüd seda

Ettevõtlusliidud kutsuvad ettevõtteid ja riiki üles seadma majanduse konkurentsivõime prioriteediks ning tegema selle saavutamiseks vajalikud sammud. Majanduse areng on ainus lahendus, mis aitab leevendada ka kroonilist riigi rahapuudust.  „Eesti riigi elujõu ja  jätkusuutlikkuse alus on konkurentsivõimeline majandus. Kui majandus kasvama ei hakka, siis ei ole võimalik lahendada ka ühiskonna kasvavaid vajadusi ja ootusi,“ rõhutab Tööandjate keskliidu volikogu aseesimees Ivo Suursoo.  Enam kui 80% riigi maksulaekumistest moodustavad palga- ja tarbimismaksud ning seeläbi sõltub majanduse konkurentsivõimest riigi võime teha vajalikke investeeringuid näiteks julgeoleku tagamiseks, hariduses, tervishoius ja mujal avalikes teenustes.  Konkurentsivõimeline majanduskeskkond aga ei teki üleöö ega püsi iseenesest ja eeldab otsustavaid

Iduettevõtte Salv juht Taavi Tamkivi: Eesti on katsetamiseks hea koht, aga kasv tuleb välisturgudelt

Uutel ettevõtetel pole kuigi suurt šanssi saada väga edukaks puhtalt kohalikule turule keskendudes, leiab tehnoloogiaettevõtte Salv juht Taavi Tamkivi. Ainuke viis kasvada, on laieneda välisturgudele – mida kiiremini ja rohkem, seda parem. Nii oli finantsidul loomise protsessis sihiks kohe Suurbritanniasse laienemine. Märtsis toimus Tallinnas Eesti ettevõtjatele mõeldud infopäev Briti turu ekspordivõimaluste kohta, kus teiste hulgas jagas värsket vaadet sealsele turule sisenemiseks ka idufirma Salv, mis pakub ettevõtetele finantskuritegevuse tõkestamise tööriistu. Küsisime ettevõtte juhilt Taavi Tamkivilt, miks UK turule laieneti ja mis olid selles protsessid ootamatud, tavatud aspektid. Salv on tegutsenud juba umbes kuus aastat ning ettevõtte peakontor ning arenduskeskus asub

Eesti kaitsetööstusettevõte Vegvisir sai India turul jala ukse vahele

8. jaanuaril 2024 sõlmisid Eesti kaitsetööstusettevõte Vegvisir ja India kaitsetööstuseettevõtte MKU Limited olulise partnerlusleppe, mis avab Vegvisirile uksed India hiiglaslikule kaitseturule. Vegvisir, mis on tuntud oma uuendusliku olukorrateadlikkuse süsteemi poolest soomukitele, on olnud selles valdkonnas arenduse eesliinil viimased kolm aastat. „Alates meie arendatud süsteemi turuletoomisest septembris 2023 on see tekitanud märkimisväärset huvi, kulmineerudes nüüd strateegilise kokkuleppega tutvustada lahendust India kaitseturul,“ ütles Vegvisiri tegevjuht Ingvar Pärnamäe. Mis teeb Vegvisiri süsteemi nii eriliseks? See võimaldab soomuki meeskondadel – olgu selleks siis juht, ülem või laskur – saada parem ülevaade ümbritsevat, kiirendades nii oluliselt otsustusprotsessi. Süsteemi unikaalsus seisneb selle kasutajakeskses lähenemises, pakkudes iga

Tagasi üles