Vaata peasisu

„Süsteemne eksport Euroopas“ alustab teist hooaega

EASi ja KredExi ühendasutus
15. august 2019
2 min

Kevadhooajal läbis populaarse ekspordijuhtide koolituse kaks gruppi ettevõtjaid. Osalejate seas oli nii kogenud ettevõtjaid, alustavaid ekspordijuhte kui ka spetsialiste, kes plaanivad müügitööga tegelema hakata ja ning vajasid põhjalikku ettevalmistust. Sügisel alustab taas kaks gruppi ekspordijuhte, kes tegutsevad Saksamaa, Rootsi või Norra turul.

Koolituse eesmärk on kokku koguda ja süstematiseerida need kogemused, teadmised ja oskused, mida välisturgudel tegutsemiseks tarvis on. Süsteemne lähenemine aitab kokku hoida aega ja raha uutele turgudele sisenemisel ja seal laienemisel.
Viiekuulise koolituse jooksul kohtutakse kaheksa korda grupis ja ning kolm korda individuaalse konsultatsiooni vormis, nii et iga osaleja saab just oma küsimustele vastused.

„Süsteemne eksport Euroopas“ toimub inglise keeles ja koosneb järgmistest moodulitest:

1. Parima turu valimine oma ettevõtte jaoks (koolitaja Jean Sutton on turundusstrateegia ja uuringute ekspert UK’st)
Vaatame üle metoodikad, kuidas valida oma ettevõtte jaoks kõige suurema ekspordipotentsiaaliga turg. Tegeleme riskide hindamisega ning arvutame turule sisenemise maksumuse.
2. Turu olukord ja kliendi vajadused (koolitaja Jean Sutton; praktikuks on Argo Sildvee, kes on eksportinud 50sse riiki)
Põhjalikum eeltöö turu tundmaõppimiseks enne turule sisenemist – kas toode ja ärimudel sobib valitud turule.
3. Turule sisenemise strateegiad (koolitaja Markus Johnsson on rahvusvaheline ärinõustaja ja coach Rootsist)
Kuidas jõuda kliendini võimalikult väikse hulga vahendajate abil?
4. Ekspordikuvandi loomine ja story telling (endine BBC TV News ajakirjanik ja praegune BBC Academy koolitaja Steve Rawling UKst)
Mida siis ikkagi endast ja oma ettevõttest rääkida nende 3 või 10 minuti jooksul, kui lõpuks on avanenud võimalus end potentsiaalsele kliendile tutvustada? Kuidas end kuulama panna ja nii enda kui ka ettevõtte isikupära kõige paremini välja tuua?
5. Digitaalsed müügikanalid (koolitaja Artem Daniliants on veebiturunduse ekspert Soomest)
Koduleht kui olulisim visiitkaart ning turunduskanal, müük oma e-poe ja Amazoni kaudu.
6. Müügioskused (koolitaja Uwe Sponholz on Skandinaavia ja Saksamaa müügikogemusega marketingi ja müügijuht Saksamaalt)
Käime läbi läbirääkimiste ja tehingu sulgemise tehnikad.
7. Ekspordipartnerite juhtimine (koolitaja Uwe Sponholz)
Kuidas koguda ettevõtte jaoks vajalikku turuinfot ja motiveerida oma müüdipartnereid?

Hea ettevalmistus ja süsteemne lähenemine on rahvusvahelise müügi võtmesõnad. Ootame nii alustavaid kui ka juba kogenud ekspordijuhte oma teadmisi värskendama.

Täpsema info ja kandideerimistingimused leiate SIIT.

Jaga postitust

Tagasi üles