Vaata peasisu

Strateegiline valik: „Missioon Saksamaa 2020“

EASi ja KredExi ühendasutus
15. august 2019
3 min

Põhjust Saksamaa turule minna ja pikaajalist pingutust ette võtta on küll ja rohkem, kuna tänu tugevale tööstusele ja suurepärastele teenustele on tegemist ühe Euroopa stabiilseima ja ka suurima turuga, mis pakub Eesti ettevõtjatele erinevaid võimalusi.

Kui teie ettevõtte strateegiliseks valikuks on siseneda või laieneda Saksa turul, siis pakume teile võimalust liituda aastase ekspordiprogrammiga „Missioon Saksamaa 2020“. See on põhjalik programm, kus saate aasta jooksul individuaalset nõu Saksa konsultandilt, kes organiseerib ka viis kliendikohtumist ja on teie tugi läbirääkimistel. Lisaks sisaldab ekspordiprogramm rahvusvahelisi koolitusi Saksamaale sisenemise ja seal laienemise strateegiast, brändingust ja turule sobivast müügistrateegiast. Ootame programmi elektroonika-, masina- ja metallitööstuse, väärindatud puidu ja ITK-sektori ettevõtteid ning oleme iga sektori jaoks välja valinud just selle valdkonna kogemuse ja taustaga konsultandi.

Mida see ettevõttele annab?

Lühike vastus oleks, et see annab teile aastaks appi Saksa eksperdi, kes aitab ettevõtte juhtkonnal paika saada Saksa turu strateegia, loob arusaamise, kuidas Saksamaal äri ajada ning  korraldab vajalikke ärivisiite ja kliendikohtumisi Saksamaal.  Seega, saate sisulist ja praktilist abi oma Saksa-suunaliste tegevuste elluviimisel, mis sihikindlal tegutsemisel viib omakorda juba müüginumbrite kasvuni.

Kas mu toode sobib Saksamaa turule?

EAS alustas „Missioon Saksamaa“ programmiga kahe aasta eest, saime kogemuse, mis töötab ja mis mitte, ning nüüd oleme lisanud ekspordiprogrammile (tasuta) eelhindamise osa. Hindamise viivad läbi Saksa konsultatsioonibüroo Steinbeis konsultandid, kes suure potentsaaliga ettevõtetega tööd jätkavad ning aitavad põhiprogrammis neil Saksa turule jõuda. Eelhindamise eesmärgiks on aru saada ettevõtte valmisolekust ning toote/teenuse sobivusest ja potentsiaalist Saksa turul enne, kui aastasse programmi sisenetakse. Igale ettevõttele on selline turupotentsiaali hindamine enne investeeringuotsuse tegemist ülioluline. Kõik ettevõtted, kes eelhindamise läbivad, saavad põhjaliku raporti oma võimaluste kohta Saksa turul ja sellest saab oluline sisend edaspidiseks tööks turu strateegia väljatöötamisel, kui „Missioon Saksamaa“ programmis otsustatakse jätkata. Samuti saab ettevõte eelhindamise käigus esmase kogemuse koostööst oma valdkonna konsultandiga ning võimaluse hinnata konsultandi sobivust oma ettevõttele. Lõplik otsus „Missioon Saksamaa“ programmis jätkamise kohta tehakse mõlemalt poolt eelhindamise tulemuste põhjal. Väärtusliku  turuinfot saab ettevõte igal juhul, olenemata tulemustest.

Seega, kui olete valmis pikaajaliselt panustama Saksa turule ning eelnev jutt tundus teile tänases päevas igati asjakohane, siis tutvu „Missioon Saksamaa“ eelhindamise protsessi, programmi ning konsultantide ja koolitajate meeskonnaga lähemalt SIIN.

Jaga postitust

Tagasi üles