Sotsiaalmeedia kampaania „Epic Estonia“ on nomineeritud ülikõrgele rahvusvahelisele tunnustusele
3. november 2015
EASi turismiarenduskeskuse ja Tallinki ühiskampaania „Epic Estonia“ on nomineeritud ülikõrgele rahvusvahelisele tunnustusele. Tunnustust jagavad eksperdid maailma suurimal reisimessil World Travel Market, mis toimub Londonis.
Sotsiaalmeedia kampaania „Epic Estonia“ eesmärgiks oli pakkuda sel suvel 97 rootslasele ja tema sõpradele unikaalseid kiiksuga turismielamusi Eestis. Hullumeelseid ja erilisi ideid alates lehmasafarist kuni jooksuni peaministriga said esitada kõik eestlased. Kampaania käigus esitas sooviavalduse osaleda 6550 rootslast. Lõpuks valiti välja 97 sotsiaalmeedia saadikut, kes Eestisse tulid. Eestis kogetut jagasid rootslased oma sotsiaalmeediakanalites ja saavutasid sellega Facebookis 180 000 meeldimist. Kokkuvõttes jõudis kampaania rohkem kui 3 miljoni rootslaseni. Eesti jaoks on see läbi aegade edukamaid turismikampaaniaid.
Eesti kõrval on nomineeritud teiste riikide väga tugevad kampaaniad nagu Airbnb (Night At campaign), Contiki Holidays (Roadtrip), Promote Iceland (Ask Gudmundur campaign), Turkish Airlines (Periscope flight) ja Visit Japan/TBC (Discover the Wonders campaign).
Täna õhtul selgub, kuidas Eestil läheb. Igal juhul oleme juba võitnud, sest meie kampaaniat on toodud eeskujuks kui väga tugevat ekspertkampaaniat.