Vaata peasisu Eesti Arengu Sihtasutuse, Euroopa Liit Euroopa struktuuri- ja investeerimisfondid ning Eesti Tuevliku Jaoks

Viime ettevõtted Eesti ühisstendiga välismessidele

Korraldame rahvusvahelistel välismessidel riiklikke ühisstende, et aidata Eesti ettevõtetel välisturgudel edu saavutada.

Nimi
Ühisstendid rahvusvahelistel ärimessidel
Hind
2000 eurot
Töömahukus
Vaata tutvustust

kelle jaoks on ühisstend mõeldud?

  • Eksportivatele ja ekspordipotentsiaaliga ettevõtetele, ettevõtluse edendamisega tegelevatele organisatsioonidele ning ettevõtetega koostööd tegevatele teadus- ja arendusasutustele.
  • Olemas on varasem ekspordikogemus ning võimekus kasvatada sihtturul eksporditulu vähemalt 100 000 euro võrra aastas.
  • Pakutakse keerukama teostusega või lõpptarbijaile suunatud tooteid.
  • Lisandväärtus ettevõtte töötaja kohta on võrdne vähemalt Eesti keskmisega ning ettevõte tegevusala ei ole programmi mõistes seotud välistatud valdkonnaga.
  • Ettevõte on valmis tasuma omafinantseeringu.
  • Ühisstendi komplekteerimisel jälgitakse, et väljas oleks tugeva ekspordipotentsiaaliga ettevõtjad, tootevalik oleks mitmekesine ja innovaatiline ning juba kogenud ettevõtjate kõrval oleks võimalus osaleda ka alustavatel eksportööridel.
  • Messidel osalemist kaasrahastab Euroopa Liidu Regionaalarengu Fond.
  • Ühisstendil osalemine on ettevõtte jaoks vähese tähtsusega abi.
Vaata, mis on sinu ettevõtte VTA jääk

miks osaleda ühisstendil?

Ühisstendid loovad hea võimaluse uute kontaktide leidmiseks.

Kasvab rahvusvaheline konkurentsivõime

Laieneb kontaktivõrgustik

Suureneb ekspordivõimekus

Ühisstendide nimekiri

Kontakt

Kontakt

Kätrin Aas
teenusejuht
Keeled: eesti keel, inglise keel
Fotod: Eesti ettevõtjad osalevad Skandinaavia suurimal ehitusmessil

11 ettevõtet osalevad EASi korraldatud ühisstendil Põhjamaade suurimal ehitustööstusmessil Nordbygg 2022, mis toimub 26.-29. aprillini Stockholmis. Messil osalevad: R-Fix, FinEst-Hall Factory, Pinska Liimpuit, Bisly, Vecta Design, Centene Pro, Primostar, ACM Metal, Harmet, Malmerk Klaasium ja SeiCom. Rõdu- ja terassiklaaside ning piirete valmistaja Malmerk Klaasium osales Nordbyggil esimest korda juba 2014. aastal. Nende tegevjuhi Henry Ristimägi sõnul on see olnud koht, kus värskendada oma ärisuhteid olemasolevate klientidega ning luua uusi. „Väljakutsed tarneahelates panevad paljusid Rootsi hankijaid järjest enam otsima alternatiivseid tarnijaid oma tootesegmentidele. COVIDi järgsel esimesel omataolisel messil on meie ootus, et kohal on palju meie jaoks potentsiaalseid kliente, kes varasemalt

messid välismaal
7 nõuannet, kuidas messil osalemisest maksimum võtta

Rahvusvahelistel ärimessidel osalemisel on suur kasutegur ekspordist huvitatud ettevõtetele. Kui Eesti ärikeskkond on elektrooniliseks suhtluseks keskmisest enam avatud, siis mujal maailmas võivad kombed olla teistsugused. Sageli võetakse e-kiri lugemiseks lahti ainult siis, kui saatja on ka nägupidi tuttav ja tõestanud enda tõsiseltvõetavust. Parima võimaluse selle saavutamiseks annab just messidel osalemine. EASi messitiim annab seitse nõuannet, kuidas messist maksimumi võtta. 1. Põhjalik ettevalmistus on edu alus Pane paika plaan tegevuste osas enne messi, messi ajal ja pärast messi. Edukatel ettevõtetel on juba enne messi kohtumised kokkulepitud, messi ajal kutseid saata on juba hilja. Mõned ettevõtted alustavad messi eel ka toetavate sihitud

Fotod: Eesti ettevõtted osalevad esmakordselt ühisstendiga Jaapani juhtival toidumessil

EAS viis ettevõtted esmakordselt ühisstendiga rahvusvahelisele toidu- ja joogisektori messile Foodex Japan, mis toimub 8.-11. märtsini Jaapanis Tokio lähistel. Nagu ka varem pandeemia ajal on juhtunud, siis reisipiirangute tõttu Eesti ettevõtjad ise füüsiliselt kohale ei lennanud, vaid osalevad suursündmusel oma Jaapani partnerite vahendusel. Foodex Japan on Aasia üks suuremaid messe ning seal osalemine võib lisaks Jaapani partnerite leidmisele avada ka uksi ka teistele Aasia turgudele. EASi Jaapani eksperdi Tsubasa Yoshito sõnul otsivad Jaapanlased pidevalt uusi ja huvitavaid tooteid. „Praegu on Eesti Jaapanis tuntud eelkõige digiriigina, kuid Eesti suudab digiteenuste kõrval kindlasti rohkem pakkuda ning toiduainesektor on sealjuures üks paljulubavamaid,“ avas

Saksa ettevõtted vaatavad kindlustundega uude aastasse

Kölnis asuva Saksa Majanduse Instituudi konjunktuuriküsitluse kohaselt arvestavad paljud saksa ettevõtted 2022. aastal parema majandusolukorraga.. Foto:Gerd Altmann/pixabay.com Saksa ettevõtjate meeleolu paraneb: Tuleval aastal ootab peaaegu iga teine ​​saksa ettevõte suuremat toodangut ja paremat äri. Positiivsed väljavaated on märgatavad kõigis sektorites hoolimata nakatumiste arvu suurenemisest, näitab Saksa Majanduse Instituudi (Institut der deutschen Wirtschaft (IW)) viimane konjunktuuriküsitlus. Häiritud tarneahelad pidurdavad tootmist ja ajavad hinnad kõrgeks. IW pressiteate kohaselt on saksa majanduses ikka veel palju väljakutseid. Kasvavad koroonanakatumiste arvud ja võimalikud 2G eeskirjad (ligipääs ainult vaktsineeritud ja viirusest tervenenud inimestele) muutsid ettevõtjad rahutuks. Sellele vaatamata hindasid saksa ettevõtted oma väljavaateid 2022. aastaks üldiselt

Fotod: Eesti ettevõtted osalevad Barcelonas targa linna messil
Fotod: Eesti ettevõtted osalevad Barcelonas targa linna messil

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) viis kuuendat korda Eesti ettevõtted ühisstendiga Smart City Expo messile, mis toimub 16-18. novembril Barcelonas. EASi ettevõtluse ja innovatsioonikeskuse juhi Mihkel Tammo sõnul on meil palju nutikaid ettevõtteid, kes targa linna lahendustega tegelevad. „Eelmisel korral jäi tavapärane mess ära ning toimus hoopis virtuaalselt. Seekord toimub aga füüsiliselt ja näha on, et huvi on ettevõtete seas väga suur. See on ikka väga suur abi ja tugi, et saame anda paljudele meie ettevõtetele võimaluse olla nähtaval oma valdkonna suurimal äriüritusel,“ ütles Tammo. Tänavusel EASi ühisstendil osalevad 11 ettevõtet: CAFA Tech OÜ, Bisly OÜ, Artec Design OÜ, Envelope OÜ,