Vaata peasisu Eesti Arengu Sihtasutuse, Euroopa Liit Euroopa struktuuri- ja investeerimisfondid ning Eesti Tuleviku Jaoks

aitame araabia ühendemiraatide turule

Programm pakub toidu-ja joogisektori ettevõtetele tuge Araabia Ühendemiraatide turule sisenemiseks. Kandideerimine on avatud kuni 31.maini 2022.

Nimi
Süsteemne eksport Araabia Ühendemiraatides
Kestus
6 kuud
Hind
1000 eurot (üks)/1500 eurot (kaks osalejat)
Avalduse tähtaeg
31.05.2022
Töökeel
inglise keel
Töömahukus

kelle jaoks on programm mõeldud?

  • Programmis saab osaleda kuni kaheksa toidusektori ettevõtet, kes soovivad siseneda AÜE turule.
  • Ettevõttel on olemas ekspordikogemus ja -võimekus AÜE turule sisenemiseks.
  • Igast ettevõttest saab osaleda kuni kaks inimest (soovitatav).
  • Osalejate puhul eeldame, et nende töö sisuks on ekspordi planeerimine, aktiivne müügitöö välisturgudel ja rahvusvaheliste müügipartneritega suhtlemine.
  • Inglise keele oskus on vähemalt C1 tasemel.
  • Programmi ei saa kandideerida:
  • Programmis osalemine on ettevõtte jaoks vähese tähtsusega abi.
Vaata, mis on sinu ettevõtte VTA jääk

Kogemuslood

Tutvu programmis osalenute tagasisidega

Intervjuud 2021 osalejatega
Ahto Vegmann
Ahto Vegmann
LOOV tegevjuht ja kaasasutaja

See programm on hea ja kuluefektiivne viis AÜE turule sisenemiseks. Tänu tugevatele konsultantidele saime väga detailset turuinfot ja isikliku kontakti meile sobilike edasimüüjatega AÜE-s. LOOV on ühe sammu kaugusel esimesest müügist AÜEs.

Reet Kasekamp
Reet Kasekamp
Roosiku OÜ müügi- ja turundusjuht
AÜE turg oli meie jaoks uus, kuid nägime seal potentsiaali. Haarasime kinni EASi pakutud võimalusest kasutada turuga lähemaks tutvumiseks programmi „Süsteemne eksport AÜEs“. Selle käigus valmistusime põhjalikult turule sisenemist ette ning hiljem jätkasime kohaliku konsultandiga rahvusvahelise eksperdi teenuses. Tänaseks on Roosikul AÜEs edasimüüja olemas.

miks programmis osaleda?

Võimalus kohalike ekspertide toel siseneda oma tootega AÜE turule

Nõu ja abi

valdkonna tippekspertidelt Dubais

Selge arusaam

uuest sihtturust

Ettevalmistatud kohtumised edasimüüjatega

Dubais, Abu Dhabis ja Sharjah`is

September 2022

  • 13.09.2022, avaseminar 1: ülevaade AÜE (ja Lähis-Ida) ärikeskkonnast ning kohalikust toidusektorist (Tallinn)
  • 14.09 2022, konsultatsioon 1: osaleva ettevõtte kaardistus ja ärivõimaluste tuvastamine (1,5 tundi ettevõtte kohta, Tallinn)
  • 27.09.2022, veebiseminar 2: AÜE turule sisenemise strateegiad (2 x 1,5 h)
  • 28-29.09.2022, veebikonsultatsioon 2:  turu atraktiivsuse hindamine (1 tund ettevõtte kohta)

Oktoober 2022

  • 11.10-12.10.2022, veebikonsultatsioon 3: turule sisenemine ja toote hinnastamine (1,5 tundi ettevõtte kohta)
  • 25. 10.2022, veebiseminar  3: Ärikultuur ja kliendisuhtlus AÜE-s (2×1,5 tundi)

November 2022

  • 1-2.11.2022, veebikonsultatsioon 4: Sertifikaadid ja kaubamärgi registreerimine AÜE turul (1,5 tundi ettevõtte kohta)
  • 15.11.2022, veebiseminar 4: Pakendid, logistika ja tolliprotseduurid (2×1,5 tundi)
  • 29.11.2022, veebiseminar 5: Turundus ja meedia AÜE-s (1,5 tundi)

Detsember 2022

  • 7-8.12.2022, veebinõustamine 5: turundustegevused, müügipresentatsiooni üle vaatamine (1,5 tundi ettevõtte kohta)

Jaanuar - veebruar 2023

  • 3-4.01.2023, veebinõustamine 6: ettevalmistus AÜE turuvisiidiks ja potentsiaalsete edasimüüjatega/klientidega kohtumiseks (1,5 tundi ettevõtte kohta)
  • 16.01.-10.02.2023, Ettevõtete individuaalsed turuvisiidid AÜE-sse (koos lendudega arvestada 6-päevaga, külastatakse Dubai, Abu Dhabi ja Sharjahi edasimüüjaid)

 

EAS korraldab AÜE turuvisiidi lennupiletid ja majutuse Dubais. Programmi raames kaetakse ettevõttele järgmised kulud:

  • lennupiletid Tallinn-Dubai ja Dubai-Tallinn,
  • majutus Dubais 4* hotellis.

 

 

Juuni 2023

  • Veebipõhine individuaalne järelnõustamine (follow-up, 1,5 tundi ettevõtte kohta)

 

Teenust kaasrahastatakse Euroopa Liidu Regionaalarengu Fondi vahenditest.

Programmi sisu

  • 13.09.2022, avaseminar 1: ülevaade AÜE (ja Lähis-Ida) ärikeskkonnast ning kohalikust toidusektorist (Tallinn)
  • 14.09 2022, konsultatsioon 1: osaleva ettevõtte kaardistus ja ärivõimaluste tuvastamine (1,5 tundi ettevõtte kohta, Tallinn)
  • 27.09.2022, veebiseminar 2: AÜE turule sisenemise strateegiad (2 x 1,5 h)
  • 28-29.09.2022, veebikonsultatsioon 2:  turu atraktiivsuse hindamine (1 tund ettevõtte kohta)

  • 11.10-12.10.2022, veebikonsultatsioon 3: turule sisenemine ja toote hinnastamine (1,5 tundi ettevõtte kohta)
  • 25. 10.2022, veebiseminar  3: Ärikultuur ja kliendisuhtlus AÜE-s (2×1,5 tundi)

  • 1-2.11.2022, veebikonsultatsioon 4: Sertifikaadid ja kaubamärgi registreerimine AÜE turul (1,5 tundi ettevõtte kohta)
  • 15.11.2022, veebiseminar 4: Pakendid, logistika ja tolliprotseduurid (2×1,5 tundi)
  • 29.11.2022, veebiseminar 5: Turundus ja meedia AÜE-s (1,5 tundi)

  • 7-8.12.2022, veebinõustamine 5: turundustegevused, müügipresentatsiooni üle vaatamine (1,5 tundi ettevõtte kohta)

  • 3-4.01.2023, veebinõustamine 6: ettevalmistus AÜE turuvisiidiks ja potentsiaalsete edasimüüjatega/klientidega kohtumiseks (1,5 tundi ettevõtte kohta)
  • 16.01.-10.02.2023, Ettevõtete individuaalsed turuvisiidid AÜE-sse (koos lendudega arvestada 6-päevaga, külastatakse Dubai, Abu Dhabi ja Sharjahi edasimüüjaid)

 

EAS korraldab AÜE turuvisiidi lennupiletid ja majutuse Dubais. Programmi raames kaetakse ettevõttele järgmised kulud:

  • lennupiletid Tallinn-Dubai ja Dubai-Tallinn,
  • majutus Dubais 4* hotellis.

 

 

  • Veebipõhine individuaalne järelnõustamine (follow-up, 1,5 tundi ettevõtte kohta)

 

Teenust kaasrahastatakse Euroopa Liidu Regionaalarengu Fondi vahenditest.

Kontakt

Kontakt

Tiina Truuväärt
kasvuprogrammide juht
Keeled: eesti keel, inglise keel
Majade tööstuslik tootmine on Hollandi ehitusturu Püha Graal

Viimastel aastatel on tööstuslike majatehaste arv Hollandis märkimisväärselt kasvanud. Hollandis on mõnikümmend majatehast, mis kõik erinevad nii suuruselt kui ka keerukuselt, kuid suurem osa neist tegutseb pigem madalamal tasemel, kus vahel on tegu kõigest katusega ehitustandri kohal. Ülemise otsa tehaseid on vähem ning nende taga paistavad välisfirmade ja investeerimispankade kõrvad. Kuigi selliste tehaste arv ning ka tootmisvõime on piiratud, on nende protsessidisain ja standardiseerimine viidud tasemele, kus nad ületavad ka parimaid Eesti tehasemaja tootjaid. Majade tööstuslik tootmine ei tähenda Hollandi kontekstis valmismaju, mis on ehitatud tootmiskohas tehases valmistatud elemente kasutades. Tööstusliku tootmise all peame silmas viimse detailini paigas standardiseerimist, integreerimist

Poola kaitse-eelarve miljarditest võiksid osa saada ka Eesti ettevõtted

Tubli NATO liikmena kulutab ka Poola oma sisemajanduse kogutoodangust üle kahe protsendi kaitsevaldkonnale, tänavuse kaitse-eelarve mahuks kujunes 12 miljardit eurot. Järgmisel aastal on kavas suurendada kaitsekulutusi kolme protsendini SKTst, seega kasvab rahaline panus 17 miljardi euroni. Mida võiks see tähendada Eesti ettevõtetele nii kaitsetööstuses kui väljaspool seda? Kuidas saaksid Eesti ettevõtted võtta osa Poola kaitsehangetest ning millised võimalused võiksid avaneda? Hiljuti sõlmis Poola ridamisi olulisi hankelepinguid F35 hävituslennukite, Abramsi tankide ning Türgi ründedroonide ostmiseks, soetades lisaks veel kaasaegseid relvastussüsteeme ning õhukaitserakette. Ekspertide hinnangul kulutab Poola järgmise viie kuni kaheksa aasta jooksul oma kaitsevõime suurendamisele vahemikus 50 kuni 100 miljardit eurot,

Saksamaa otsib strateegiaid innovatsioonitippu naasmiseks

Viimasel ajal pakub Saksamaal üha enam kõneainet arusaam, et uuendusmeelsuse ja unikaalsete lahenduste osas on riik liiga kauaks loorberitele puhkama jäänud. Nüüd on Saksa ühiskonnas tõusetunud lausa hädakisa, mis nõuab ettepanekuid, kuidas Saksamaa uuesti tippu tagasi tuua. Saksa tuntud majandusleht Handelsblatt toob välja mõned strateegiad, mis peaksid Saksamaad aitama. Loodetavasti aitab nendega tutvumine ka Eesti ettevõtjatel mõista, kuidas saaksid nemad selles protsessis osaleda. Kui teised riigid panustavad üha enam teadus- ja arendustegevusele, on Saksa tööstuse investeeringud pigem kahanenud. Vaikselt koidab Saksamaalgi äratundmine, et innovatsiooniseisakust väljumiseks tuleb rohkem õppida teistelt ning investeerida enam (ning targemalt) innovaatilistesse tehnoloogiaettevõtetesse. Näib, et innovatsioonirongist jäi

Eesti eksport Saksamaale, Prantsusmaale, Poola ja Hollandisse

Eksport kokku Eesti ettevõtted eksportisid käesoleva aasta esimeses kvartalis Saksamaale, Prantsusmaale, Hollandisse ning Poola kaupu ja teenuseid kokku 1,18 miljardi euro eest, mis moodustas kogu Eesti ekspordist 17%. Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga suurenes eksport nimetatud riikidesse 36% võrra. Eesti eksport tervikuna kasvas samal perioodil samuti 36%. Kaupade ja teenuste eksport Saksamaa, Prantsusmaa, Hollandi ja Poola kaupade eksport kasvas käesoleva aasta esimeses kvartalis 32% ning teenuste eksport 53% (Eesti tervikuna vastavalt 30% ja 52%). Nimetatud riikide kaupade osakaal ekspordist ulatus 77%ni ja teenuste osakaal 23%ni esimeses kvartalis. Eksport kaubajaotiste lõikes Kaubajaotiste lõikes vedasid käesoleva aasta aprillis Saksamaa, Prantsusmaa, Hollandi ja

Fotod: Eesti ettevõtted osalevad San Diegos biotehnoloogia messil

EAS viis Eesti ettevõtted ühisstendiga maailma suurimale biotehnoloogia messile „BIO International Convention 2022“, mis toimub 13.-16. juunini Ameerika Ühendriikides San Diegos. BIO International toob kokku valdkonna juhtivad ettevõtted, investorid, teaduskeskused, akadeemilised institutsioonid ja visionäärid. Messi külastab ka Eesti ettevõtlus- ja infotehnoloogiaminister Andres Sutt, kes esineb ka BIO laval ja kohtub Eesti ühisstendi ettevõtetega.„Biotehnoloogia muutub iga aastaga üha olulisemaks valdkonnaks, COVID-pandeemia andis sektori arengule eriti suure tõuke. Ehkki maailmas pälvib suurimat tähelepanu meie IT-sektor, sünnib Eestis innovatsiooni paljudes valdkondades ja biotehnoloogia on üks neist. Eesti väga hea ettevõtluskeskkond ning tihe koostöö teadusringkonna ja ettevõtete vahel on andnud meie biotehnoloogia ettevõtetele tugeva