külalislahkuse arenguprogramm
Kui soovid, et Sinu külastajad tuleksid Sinu juurde ikka ja jälle tagasi, siis külalislahkuse arenguprogramm on just Sulle. Arenguprogramm koosneb 4 kontaktsest seminar-koolituspäevast ja 5 veebikohtumisest iseseisvate tööde aruteluks ja tagasisideks.
Keda ootame osalema?
- Ootame külalislahkuse arenguprogrammiga liituma turismiettevõtteid, kes soovivad arendada külalislahkust.
- Igast ettevõttest ootame osalema ühte töötajat – soovituslikult võtmeisikut, kellel on ettevõtte juhtimises ja otsuste tegemisel oluline roll või kes vastutab ettevõttes turismitoodete ja -teenuste, personali või teeninduse arendamise eest.
- Arenguprogramm toimub viies piirkonnas:
Tallinn – kevad 2022
Jõgevamaa, Valgamaa, Põlvamaa, Võrumaa, Tartumaa – sügis 2022
Pärnumaa, Viljandimaa, Järvamaa – sügis 2022
Lääne-Virumaa, Ida-Virumaa, Lahemaa piirkond – kevad 2023
Harjumaa, Läänemaa, Raplamaa, Saaremaa, Hiiumaa – kevad 2023 - Eri piirkondades toimuvad seminarid on sisult samad, kuid esitletavad näited ja kaasatud praktikud lähtuvad osalevate ettevõtete ja piirkonna eripärast.
mis kasu on ettevõttele?
Külalislahke teeninduskultuuri loomine ja hoidmine
mõista paremini oma külastajaid ja oma töötajaid
Külastajakesksemad turismitooted ja -teenused
meeldivam, personaalsem ja eristuvam külastajateekond
Praktilised oskused ja tööriistad
scrum, kanban, retro ja sprint - mis-milleks ja kuidas rakendada?
Ajakava
- 1. piirkond: Tallinn – kandideerimine avatud kuni 24.03.2022
- 2. piirkond: Jõgevamaa, Valgamaa, Põlvamaa, Võrumaa, Tartumaa – kandideerimine avatud kuni 4.09.2022
- 3. piirkond: Pärnumaa, Viljandimaa, Järvamaa – kandideerimine avatud kuni 11.09.2022
- 4. piirkond: Lääne-Virumaa, Ida-Virumaa, Lahemaa piirkond – kandideerimine avatud kuni 8.01.2023
- 5. piirkond: Harjumaa, Läänemaa, Raplamaa, Saaremaa, Hiiumaa – kandideerimine avatud kuni 15.01.2023
Külalislahkuse teekond
Koolitaja Jüri Kriisemann
- külalislahkuse 9 põhimõtet ja oma ettevõtte külalislahkuse analüüs
- kuidas pakkuda klientidele külalislahkust nii, et see toob kaasa korduvkülastuste toimumise
- töötajate ette valmistamine külalislahkuse pakkumiseks erinevatele kliendisegmentidele
- kuidas koostada ettevõtte jaoks unikaalse külalislahkuse teekond ning viia see ellu
- mis on Scrum ja kuidas kasutada
Külalislahkuse klienditeekonna kujundamine
Koolitaja Indrek Maripuu
- kuidas mõjutab klienditeekond kliendikogemust
- kuidas erinevates klienditeekonna punktides ootusi ületada
- kuidas eristada lava ja lavatagust ning näha teenuse loomiseks vajalikke ressursse
- kuidas teenust etapiviisiliselt ellu rakendada
- mis on Kanban ja kuidas kasutada
Külalislahkuse klienditeekonna kujundamine - suhted ja suhtumine
Koolitaja Ina Tepp
- mis on külalislahke teeninduskultuur ja kuidas seda luua, s.h arendamiseks vajalikud eesmärgid ja mille alusel ning kuidas mõõta eesmärkide poole liikumist
- kuidas luua, hoida ja arendada külalislahket teeninduskultuuri (sh kommunikatsioon, töökeskkond) oma ettevõttes
- kuidas lahendada keerulisi olukordi
- oskus luua ja ette valmistada meeskonda külalislahkuse kasvatamiseks
- mis on retro ja selle kasutamine
Lojaalsuskommunikatsioon
Koolitaja Katrin Maack
- mis on lojaalsuskommunikatsiooni eripärad
- kuidas luua turunduskommunikatsiooni sõnumeid, milliseid kanaleid valida ja kuidas koostada kommunikatsiooniplaani
- mis on sprint ja kuidas seda rakendada
Koolitajad
Turismiettevõtete ja sihtkohtade külalislahkuse arenguprogrammi koolitajad on:
Külalislahkuse arenguprogrammi sisu
- 1. piirkond: Tallinn – kandideerimine avatud kuni 24.03.2022
- 2. piirkond: Jõgevamaa, Valgamaa, Põlvamaa, Võrumaa, Tartumaa – kandideerimine avatud kuni 4.09.2022
- 3. piirkond: Pärnumaa, Viljandimaa, Järvamaa – kandideerimine avatud kuni 11.09.2022
- 4. piirkond: Lääne-Virumaa, Ida-Virumaa, Lahemaa piirkond – kandideerimine avatud kuni 8.01.2023
- 5. piirkond: Harjumaa, Läänemaa, Raplamaa, Saaremaa, Hiiumaa – kandideerimine avatud kuni 15.01.2023
Koolitaja Jüri Kriisemann
- külalislahkuse 9 põhimõtet ja oma ettevõtte külalislahkuse analüüs
- kuidas pakkuda klientidele külalislahkust nii, et see toob kaasa korduvkülastuste toimumise
- töötajate ette valmistamine külalislahkuse pakkumiseks erinevatele kliendisegmentidele
- kuidas koostada ettevõtte jaoks unikaalse külalislahkuse teekond ning viia see ellu
- mis on Scrum ja kuidas kasutada
Koolitaja Indrek Maripuu
- kuidas mõjutab klienditeekond kliendikogemust
- kuidas erinevates klienditeekonna punktides ootusi ületada
- kuidas eristada lava ja lavatagust ning näha teenuse loomiseks vajalikke ressursse
- kuidas teenust etapiviisiliselt ellu rakendada
- mis on Kanban ja kuidas kasutada
Koolitaja Ina Tepp
- mis on külalislahke teeninduskultuur ja kuidas seda luua, s.h arendamiseks vajalikud eesmärgid ja mille alusel ning kuidas mõõta eesmärkide poole liikumist
- kuidas luua, hoida ja arendada külalislahket teeninduskultuuri (sh kommunikatsioon, töökeskkond) oma ettevõttes
- kuidas lahendada keerulisi olukordi
- oskus luua ja ette valmistada meeskonda külalislahkuse kasvatamiseks
- mis on retro ja selle kasutamine
Koolitaja Katrin Maack
- mis on lojaalsuskommunikatsiooni eripärad
- kuidas luua turunduskommunikatsiooni sõnumeid, milliseid kanaleid valida ja kuidas koostada kommunikatsiooniplaani
- mis on sprint ja kuidas seda rakendada
Turismiettevõtete ja sihtkohtade külalislahkuse arenguprogrammi koolitajad on:
Oluline info
Külalislahkuse arenguprogrammi viib ellu Turismiarenduskeskus koostöös Turundusproff OÜga. Arenguprogrammi kaasrahastatakse Euroopa Regionaalarengu Fondist.
Täpsem info puhkaeestis.ee turismiprofiveebis


Kontakt
