Vaata peasisu Rahastanud Euroopa Liit kaksilogo, (EST)

aitame leida ärikontakte

Sektoripõhine ärimissioon sihtturule võimaldab süvitsi tutvuda soovitud ekspordituruga. Eesmärk on saada ülevaade oma toote või teenuse võimalustest konkreetsel välisturul ja sõlmida uusi ärikontakte.

 

Nimi
Ärimissioonid eksporditurule
Hind
Täpsustatakse iga ärimissiooni juures
Töömahukus

kelle jaoks on ärimissioon mõeldud?

  • Ärimissioone korraldatakse erinevatesse sihtriikidesse sektoripõhiselt.
  • Ettevõttel on selge ekspordialane ambitsioon seoses valitud sihtriigiga ning võimekus turule sisenemiseks.
  • Olemas on valmis toode või teenus, millega saab kohe eksporti alustada, ning korrektne koduleht vähemalt inglise keeles.
  • Ettevõttel ei ole maksuvõlga ja tegemist ei ole raskustes ettevõttega.
  • Kandideerida ei saa ettevõtted järgmistes tegevusvaldkondades.
  • Programmis osalemine on ettevõtte jaoks vähese tähtsusega abi.
Vaata, mis on sinu ettevõtte VTA jääk

Kogemuslood

Tutvu programmis osalenute tagasisidega

Vassili Malõšev
Vassili Malõšev
Vecta Design OÜ projektijuht

“Oleme osalenud 2019 Saksamaa kontaktreisil, mis oli korraldatud EAS-i poolt. EAS võimaldas meid kohtuda suurte potentsiaalsete partneritega ning  laiendas ettevõtte silmaringi äri korraldamiseks Saksamaal.”

miks osaleda ärimissioonil?

Uue ekspordituru võimalused selguvad kohapeal oludega tutvudes.

Nõu ja abi vastava turu eksperdilt

Kindlustunne turu sobivuse osas

Võimalus saada toimivaid ärikontakte

I etapp

Ettevalmistus ärimissiooniks

 

  • Toimub kohtumine kõigi osalejate, korraldustiimi ning konsultandi vahel, kus räägitakse läbi kõik ärimissiooniga seonduv.
  • Konsultant täpsustab individuaalsel kohtumisel ärimissioonil osaleva Eesti ettevõtte profiili ja eesmärgid seoses sihtriigiga.
  • Sihtriigi konsultant alustab tööd ettevõtjale sobivate kontaktide leidmiseks.

II etapp

Ärimissioon sihtriigis

Ärimissiooni programm sihtriigis toetab sellele seatud eesmärki  – saada kasulikku turuinfot ja luua uusi ärikontakte. Ärimissiooni programm  võib sisaldada erinevaid kohtumisi valdkonna ekspertide, liitude esindajate ja teiste oluliste sektori esindajatega. Samuti võib see sisaldada huvipakkuvate ettevõtete või teadusasutuste külastusi (vajadusel ka kohtumisi valitsemisasutustes) ja võrgustusmisüritusi. Konkreetne sihtturg ja sektor tingib ka ärimissiooni formaadi. Ärimissiooni raames korraldame osalevatele ettevõtetele kuni viis individuaalset kohtumist potentsiaalsete klientidega. 

  • Kohtumised korraldatakse igale osalejale individuaalselt, lähtudes osaleja tegevusalast ja huvist.
  • Kohtumiste eesmärk on toimivate ärikontaktide loomine, kuid ka tagasiside saamine oma tootele/teenusele ja arusaamine oma võimalustest sihtriigis.
  • Ärimissiooni pikkuseks on reeglina 3 päeva (Euroopas), kaugemate sihtkohtade korral kuni 5 päeva.

III etapp

Järeltegevused

  • Ettevõtja arendab saadud kontaktidega koostööd edasi.
  • Võtame osalejaga ühendust aasta pärast ärimissiooni toimumist, et hinnata kontaktreisi kasulikkust ettevõtjale.

Teenust rahastatakse Euroopa Liidu Regionaalarengu Fondi vahenditest.

Projekti teekond

Ettevalmistus ärimissiooniks

 

  • Toimub kohtumine kõigi osalejate, korraldustiimi ning konsultandi vahel, kus räägitakse läbi kõik ärimissiooniga seonduv.
  • Konsultant täpsustab individuaalsel kohtumisel ärimissioonil osaleva Eesti ettevõtte profiili ja eesmärgid seoses sihtriigiga.
  • Sihtriigi konsultant alustab tööd ettevõtjale sobivate kontaktide leidmiseks.

Ärimissioon sihtriigis

Ärimissiooni programm sihtriigis toetab sellele seatud eesmärki  – saada kasulikku turuinfot ja luua uusi ärikontakte. Ärimissiooni programm  võib sisaldada erinevaid kohtumisi valdkonna ekspertide, liitude esindajate ja teiste oluliste sektori esindajatega. Samuti võib see sisaldada huvipakkuvate ettevõtete või teadusasutuste külastusi (vajadusel ka kohtumisi valitsemisasutustes) ja võrgustusmisüritusi. Konkreetne sihtturg ja sektor tingib ka ärimissiooni formaadi. Ärimissiooni raames korraldame osalevatele ettevõtetele kuni viis individuaalset kohtumist potentsiaalsete klientidega. 

  • Kohtumised korraldatakse igale osalejale individuaalselt, lähtudes osaleja tegevusalast ja huvist.
  • Kohtumiste eesmärk on toimivate ärikontaktide loomine, kuid ka tagasiside saamine oma tootele/teenusele ja arusaamine oma võimalustest sihtriigis.
  • Ärimissiooni pikkuseks on reeglina 3 päeva (Euroopas), kaugemate sihtkohtade korral kuni 5 päeva.

Järeltegevused

  • Ettevõtja arendab saadud kontaktidega koostööd edasi.
  • Võtame osalejaga ühendust aasta pärast ärimissiooni toimumist, et hinnata kontaktreisi kasulikkust ettevõtjale.

Teenust rahastatakse Euroopa Liidu Regionaalarengu Fondi vahenditest.

tulevased ärimissioonid

Kontakt

Kontakt

Tiina Truuväärt
kasvuprogrammide juht
Keeled: eesti keel, inglise keel
Eesti eksport Jaapanisse, Indiasse, Korea Vabariiki ja Hiinasse
Eesti eksport Jaapanisse, Indiasse, Korea Vabariiki ja Hiinasse

Eksport kokku  Eesti ettevõtted eksportisid eelmise aasta kolmandas kvartalis Jaapanisse, Indiasse, Korea Vabariiki ja Hiinasse kaupu ning teenuseid kokku 199 miljoni euro eest, mis moodustas kogu Eesti kolmanda kvartali ekspordist 2,4%. Võrreldes eelnenud aasta sama perioodiga kasvas eksport nimetatud sihtriikidesse 49,5%. Eesti eksport kasvas tervikuna samal perioodil 21%. Riikide lõikes kasvas ekspordimaht võrreldes eelmise aasta sama perioodiga enim Indiasse (271%), muutus on tulnud kaupade ekspordi mahu mitmekordse suurenemise arvelt. Ekspordimaht on suurenenud ka Hiinasse (25%) ning Jaapanisse (14%). Korea Vabariiki vähenes kogueksport seejuures 14%. Kaupade ja teenuste eksport  Ekspordi maht Jaapanisse, Indiasse, Korea Vabariiki ja Hiinasse oli kõige suurem eelmise

USA turustuskanalite kasutamine – nõuanded Eesti eksportööridele

Eesti ettevõtted saavad oma tegevust USA turul laiendada, kui mõistavad sealseid turustuskanaleid ja valivad partnereid, kes aitavad neil sihtrühmani jõuda. Turustuskanaleid on tavaliselt kaks: otsene ja kaudne. Otseturustus hõlmab toodete müümist otse lõpptarbijatele ilma vahendajaid kaasamata. Kaudne levitamine hõlmab partnerlust: hulgi- ning jaemüüjad ja esindajad aitavad teie tootel-teenusel laiema tarbijaskonnani jõuda. Edukaks USA turule sisenemiseks on vaja kaasata õiged turustuspartnerid – see tähendab nii partneri rolli mõistmist turustusahelas kui ka tema oskuste-teadmiste hindamist ning kaalumist, kas need sobivad teie ärieesmärkidega. Siin on kolm olulist aspekti, millega turustuspartneri valimisel arvestada: Kui olete turustuspartnerid välja selgitanud, on ülioluline seada selged ootused ja

Eesti meditsiinitehnoloogia ettevõtete esimesed sammud, et siseneda Aafrika turule

Kui töötate välja meditsiinitehnoloogia lahendust ja soovite oma äritegevust välisturgudel laiendada, mõelge Aafrika peale, kus toimub praegu palju. EASi ja KredExi ühendasutuse Ida-Aafrika riikide esindaja ja ekspordinõunik Joel Karubiu räägib, millised peaksid olema esimesed sammud, et Aafrika turule siseneda. Eesti idu- ja kasvuettevõtted pakuvad tervishoidu puudutavatele probleemidele mitmeid lahendusi, aga millist innovatsiooni on Aafrikas vaja? Joel Karubiu sõnul on Aafrikas kitsaskohaks kvaliteetsete terviseteenuste taskukohasus ja kättesaadavus, nii et seal on suur vajadus digitaalsete lahenduste järele. Aafrika on suur ja kui mõelda välisturgudele, on kindlasti keeruline valida, millistele riikidele keskenduda. Karubiu soovitab vaadata nende riikide poole, kus digitaalse tervishoiu mõiste pole

Eesti eksport Hollandisse, Poola, Prantsusmaale ja Saksamaale

Eksport kokku Eesti ettevõtted eksportisid eelmise aasta kolmandas kvartaliks Hollandisse, Poola, Prantsusmaale ja Saksamaale kaupu ning teenuseid kokku 1 022 miljoni euro eest, mis moodustas kogu Eesti kolmanda kvartali ekspordist 12.31%. Võrreldes eelnenud aasta sama perioodiga langes eksport nimetatud sihtriikidesse 13.9%. Eesti eksport kasvas tervikuna samal perioodil 21%. Riikide lõikes kasvasid ekspordimahud võrreldes eelmise aasta sama perioodiga enim Poola (+11.8%) ja Prantsusmaa (+11.1%) suunal. Hollandisse vähenes kogueksport seejuures 49.2%. Kaupade ja teenuste eksport Sihtriikidesse minevast ekspordist moodustab keskmiselt ligikaudu üks kolmandik teenuste eksport ja kaks kolmandikku kaupade eksport. Viimaste aastate jooksul on enam kasvanud just kaupade eksport nimetatud riikide suunal.

Digitaliseerimine: kas Prantsusmaal oleks õige aeg Eestist eeskuju võtta?

Digitaliseerimine on Prantsusmaal seatud üheks peamiseks prioriteediks. Sealne valitsus on teinud suuri jõupingutusi, et julgustada nii era- kui ka avaliku sektori ettevõtteid oma struktuuri moderniseerima ja kasutama murrangulisi tehnoloogilisi lahendusi. See võiks Eesti ettevõtetele olla hea aeg oma teadmiste jagamiseks ja Prantsusmaa turule sisenemiseks. Digitaliseerimine on Prantsuse avalike teenuste jaoks paras väljakutse, aga muidugi ka suur võimalus. Prantsuse avalik sektor on pikka aega kannatanud keeruliste ja tülikate bürokraatlike protseduuride all. Nii on president Macron rõhutanud teenuste digitaliseerimise olulisust avalike teenuste tõhususe ja kvaliteedi tõstmisel. Tervishoid on üks esimesi riiklikke tööstusharusid, mis on selle valdkonna investeeringutest kasu saanud. Eelmisel aastal jõuti