Ühisstend meditsiini ja meditsiinitehnika messil Medica 2024
EAS koostöös Välisministeeriumiga viib ettevõtted ühisstendiga meditsiini ja meditsiinitehnika messile Medica 2024, mis toimub Saksamaal, Düsseldorfis, 11.11-14.11.2024.
Medica 2024 messil digikomponendiga füüsilise esitlusala korraldamise eesmärk on tutvustada Eesti ettevõtluskeskkonda ja luua Eesti ettevõtetele võimalused oma toodete/teenuste tutvustamiseks. Ühisstendi kujundamisel lähtutakse Eesti brändi põhimõtetest ja juhistest.
Medica 2023 ühisstendil osalesid: Bait Partner OÜ, Chemi-Pharm AS, Goodpoint Chemicals OÜ, InterVacTechnology OÜ, InterVacTechnology OÜ, Merianto OÜ, Nanordica Medical OÜ, OÜ Antegenes, Pharma Systems Eesti OÜ ja Solis BioDyne OÜ.
Kandideerimine ühisstendile on avatud kuni 13.05.24.
Kellele mess on mõeldud?
- Ühisstendile ootame kandideerima tervise- ja meditsiinitehnoloogia valdkonnas tegutsevaid Eesti ettevõtteid.
- Messi kodulehekülg: https://www.medica-tradefair.com/
- Osalustasu väikese ja keskmise suurusega ettevõtte kohta on 3000 eurot ning suurettevõtte kohta 4000 eurot (käibemaksu ei lisandu).
- Osalustasudest katab EAS messil osalemise, stendipinna rentimise, projekteerimise ja messiehitusega seotud kulud. Samuti rahastatakse sellest summast eksponentide ühiseid turundus- ja kommunikatsioonitegevusi.
- Ettevõtja kanda jäävad osalejate reisi-, majutus- ja toitlustuskulud, oma ettevõtte reklaammaterjalide ja näidiste kulud.
- Vähese tähtsusega abi (VTA) ei ületa 300 000 eurot. Antud ühisstendil osalemise arvestusliku VTA summa kohta saab infot projektijuhilt.
Miks osaleda ühisstendil?
Kasvab rahvusvaheline konkurentsivõime
Laieneb kontaktivõrgustik
Suureneb ekspordivõimekus
Kandideeri ühisstendile
Kandideerimiseks mõtle oma eesmärgid läbi ja täida vorm.
Ettevalmistus messile minekuks
- Osale töökoosolekutel ja koolitustel
Messile mineku eel viime läbi koos osalejatega ettevalmistavaid tegevusi, mis aitavad ettevõttel messil kohapeal oma eesmärke saavutada.
Saad osaleda müügikõne ja strorytellingu koolitusel. Mõtle läbi oma vajadused ühisstendi kujunduse osas ja räägi kaasa turudnus- ja kommunikatsiooniplaani koostamisel. - Pane paika messi eesmärgid ja strateegia
- Anna oma kootööpartneritele ja võimalikele klientidele teada, et osaled messil
- Valmista oma tiim messiks ette
- Broneeri messiks majutus ja transport
Osale messil
Osale messil, kus saad luua uusi ärikontakte ja tutvustada oma tooteid/teenuseid potensiaalsetele äripartneritele.
Võimalusel esine messi seminaridel/konverentsidel.
Järeltegevused
Vahetult peale messi tuleb täita tagasisideküsimustik.
Ärisuhete arendamise vaatest aga tegelik töö alles algab siis, kui mess on lõppenud.
Et muuta messidel saadud kontaktid pikaajalisteks ärisuheteks, võtke peale messi kindlasti ühendust messilt saadud kontaktidega. Koostage isikupärased sõnumid, mis käsitlevad iga potentsiaalse kliendi individuaalseid muresid ja soove. Tehke seda kõike mõne päeva jooksul peale messi.
Tagasiside
1 aasta peale messi tuleb täita tagasiside küsimustik.
Messil osalemine
Kandideerimiseks mõtle oma eesmärgid läbi ja täida vorm.
- Osale töökoosolekutel ja koolitustel
Messile mineku eel viime läbi koos osalejatega ettevalmistavaid tegevusi, mis aitavad ettevõttel messil kohapeal oma eesmärke saavutada.
Saad osaleda müügikõne ja strorytellingu koolitusel. Mõtle läbi oma vajadused ühisstendi kujunduse osas ja räägi kaasa turudnus- ja kommunikatsiooniplaani koostamisel. - Pane paika messi eesmärgid ja strateegia
- Anna oma kootööpartneritele ja võimalikele klientidele teada, et osaled messil
- Valmista oma tiim messiks ette
- Broneeri messiks majutus ja transport
Osale messil, kus saad luua uusi ärikontakte ja tutvustada oma tooteid/teenuseid potensiaalsetele äripartneritele.
Võimalusel esine messi seminaridel/konverentsidel.
Vahetult peale messi tuleb täita tagasisideküsimustik.
Ärisuhete arendamise vaatest aga tegelik töö alles algab siis, kui mess on lõppenud.
Et muuta messidel saadud kontaktid pikaajalisteks ärisuheteks, võtke peale messi kindlasti ühendust messilt saadud kontaktidega. Koostage isikupärased sõnumid, mis käsitlevad iga potentsiaalse kliendi individuaalseid muresid ja soove. Tehke seda kõike mõne päeva jooksul peale messi.
1 aasta peale messi tuleb täita tagasiside küsimustik.