Vaata peasisu Kaasrahastanud Euroopa Liit kaksilogo, (EST)

Toidu- ja joogisektori mess Gulfood 2025

Viime ettevõtted ühisstendiga toidusektori messile Gulfood, mis toimub 17.-21. veebruaril 2025 Araabia Ühendemiraatides, Dubais.

Gulfood on maailma suurim toidu- ja joogisektori mess, mis toimub igal aastal ürituste ja näituste kompleksis Dubai World Trade Center. Tegemist on business to business messiga, kus osaleb enam kui 5 000 eksponenti 190-lt erinevalt maalt. Araabia Ühendemiraatide unikaalne asukoht ida ja lääne vahel toob messile kokku toidusektori võtmeisikud Lähis-Idast, Aasiast, Aafrikast ja Euroopast.

Gulfood 2025 ühisstendil osalevad: : A. Le Coq AS, BabyCool OÜ, Rosena DK OÜ, EBM GRUPP AS, Puljong OÜ, Punch Club OÜ, Öselwise OÜ, Vegestar OÜ, Salvest AS, European Foods OÜ, Revala OÜ, Coffee Crystal OÜ, SUNFLY OÜ, Valio Eesti AS, Sume Green OÜ, BALSNACK INTERNATIONAL HOLDING AS, Saku Õlletehase AS, YOOK Production AS, Haage Joogid OÜ.

Kandideerimine ühisstendile on lõppenud.

 

Toimumise kuupäev
17. - 21. veebruar 2025
Asukoht
Dubai, Araabia Ühendemiraadid
Kulu
Väike- ja keskmise suurusega ettevõte 3000 EUR, suurettevõte 4000 EUR
Staatus
Registreerimine suletud

Kellele mess on mõeldud?

  • Ühisstendile ootame toidu- ja joogisektori ettevõtteid (välja arvatud põllumajandustoodete esmase tootmise ettevõtted ning kalandus- ja vesiviljelusvaldkonna ettevõtted).
  • Messi kodulehekülg: Largest Food Exhibition Dubai | Register Now | Gulfood 2024
  • Osalustasu väikese ja keskmise suurusega ettevõtte kohta on 3000 eurot ning suurettevõtte kohta 4000 eurot (käibemaksu ei lisandu).
  • Osalustasudest katab EAS messil osalemise, näidiste transpordi, stendipinna rentimise, projekteerimise ja messiehitusega seotud kulud. Samuti rahastatakse sellest summast eksponentide ühiseid turundus-​ ja kommunikatsioonitegevusi.
  • Ettevõtja tasuda jäävad osalejate reisi-​, majutus-​ ja toitlustuskulud, oma ettevõtte reklaammaterjalide ja näidiste kulud.
  • Vähese tähtsusega abi (VTA) ei ületa 300 000 eurot. Antud ühisstendil osalemiseks broneeritakse VTA summas 25 000 eurot.
  • Vaata, mis on sinu ettevõtte VTA jääk

Miks osaleda ühisstendil?

Ühisstendid loovad hea võimaluse uute kontaktide leidmiseks.

Kasvab rahvusvaheline konkurentsivõime

Laieneb kontaktivõrgustik

Suureneb ekspordivõimekus

Kandideerimine

Kandideerimiseks mõtle oma eesmärgid läbi ja täida kandideerimise vorm.

Arvesta, et kandideerimisavalduses esitatud infot hindab osalejate valiku komisjon.

Ettevalmistus messile minekuks

  • Osale töökoosolekutel ja koolitustel.
    Enne messile minekut viime läbi koos osalevate ettevõtetega ettevalmistavaid tegevusi, mis aitavad ettevõttel messil kohapeal oma eesmärke saavutada.
    Võimalus on osaleda müügikõne ja strorytelling´u koolitustel. Mõtle läbi oma vajadused ühisstendi kujunduse osas ja räägi kaasa turundus-​ ja kommunikatsiooniplaani koostamisel.
  • Pane paika messi eesmärgid ja strateegia.
  • Anna oma koostööpartneritele ja võimalikele klientidele teada, et osaled messil.
  • Osale messil tiimiga. Nii on rohkem võuimalusi messist suuremat kasu saada.
  • Valmista oma tiim messiks ette.
  • Broneeri messiks majutus ja transport.

Osale messil

Osale messil, kus saad luua uusi ärikontakte ja tutvustada oma tooteid/teenuseid potensiaalsetele äripartneritele.
Võimalusel esine messi seminaridel/konverentsidel.

Järeltegevused

Vahetult pärast messi tuleb täita tagasisideküsimustik.

Ärisuhete arendamise vaatest algab tegelik töö alles siis, kui mess on lõppenud.
Et muuta messidel saadud kontaktid pikaajalisteks ärisuheteks, võtke pärast messi kindlasti ühendust messilt saadud kontaktidega. Koostage isikupärased sõnumid, mis käsitlevad iga potentsiaalse kliendi individuaalseid muresid ja soove. Tehke seda kõike mõne päeva jooksul pärast messi.

Tagasiside

1 aasta pärast messi tuleb täita tagasiside küsimustik.

Messil osalemine

Kandideerimiseks mõtle oma eesmärgid läbi ja täida kandideerimise vorm.

Arvesta, et kandideerimisavalduses esitatud infot hindab osalejate valiku komisjon.

  • Osale töökoosolekutel ja koolitustel.
    Enne messile minekut viime läbi koos osalevate ettevõtetega ettevalmistavaid tegevusi, mis aitavad ettevõttel messil kohapeal oma eesmärke saavutada.
    Võimalus on osaleda müügikõne ja strorytelling´u koolitustel. Mõtle läbi oma vajadused ühisstendi kujunduse osas ja räägi kaasa turundus-​ ja kommunikatsiooniplaani koostamisel.
  • Pane paika messi eesmärgid ja strateegia.
  • Anna oma koostööpartneritele ja võimalikele klientidele teada, et osaled messil.
  • Osale messil tiimiga. Nii on rohkem võuimalusi messist suuremat kasu saada.
  • Valmista oma tiim messiks ette.
  • Broneeri messiks majutus ja transport.

Osale messil, kus saad luua uusi ärikontakte ja tutvustada oma tooteid/teenuseid potensiaalsetele äripartneritele.
Võimalusel esine messi seminaridel/konverentsidel.

Vahetult pärast messi tuleb täita tagasisideküsimustik.

Ärisuhete arendamise vaatest algab tegelik töö alles siis, kui mess on lõppenud.
Et muuta messidel saadud kontaktid pikaajalisteks ärisuheteks, võtke pärast messi kindlasti ühendust messilt saadud kontaktidega. Koostage isikupärased sõnumid, mis käsitlevad iga potentsiaalse kliendi individuaalseid muresid ja soove. Tehke seda kõike mõne päeva jooksul pärast messi.

1 aasta pärast messi tuleb täita tagasiside küsimustik.

Kontakt

Kontakt

Anneli Arm
projektijuht

Sind võib veel huvitada

Tagasi üles