Vaata peasisu

Toidu- ja joogisektori mess Gulfood 2024

Viime ettevõtted ühisstendiga toidusektori messile Gulfood 2024, mis toimub 19.-23. veebruar 2024 Araabia Ühendemiraatides, Dubais.

Gulfood on maailma suurim toidu- ja joogisektori mess, mis toimub igal aastal ürituste ja näituste kompleksis Dubai World Trade Center. Tegemist on business to business messiga, kus 2023. aastal osales enam kui 4 000 eksponenti 120-lt erinevalt maalt. Araabia Ühendemiraatide unikaalne asukoht ida ja lääne vahel toob messile kokku toidusektori võtmeisikud Lähis-Idast, Aasiast, Aafrikast ja Euroopast.

Gulfood 2024 ühisstendil osalevad: Balsnack International Holding AS, EBM Grupp AS, Haage Joogid OÜ, Iktos OÜ, Revala OÜ, Saku Õlletehase AS, Salvest AS, Valio Eesti AS, Öselwise OÜ, AS A. Le Coq, YOOK Production AS, Siidrikoda OÜ, OÜ Vegestar, Puljong OÜ, Nordmel OÜ, Rosena DK OÜ, Sume Green OÜ, Sunfly OÜ.

Kandideerimine ühisstendile on lõppenud.

 

Toimumise kuupäev
19. - 23. veebruar 2024
Asukoht
Dubai, Araabia Ühendemiraadid
Kulu
Väike- ja keskmise suurusega ettevõte 3000 EUR Suurettevõte 4000 EUR
Staatus
Registreerimine suletud

Kellele mess on mõeldud?

  • Toidu- ja joogisektori ettevõtted
  • Kandideerida ei saa ettevõtted järgmistes tegevusvaldkondades
  • EASi poolt riiklike ühisstendide korraldamisel tehtud kulu on vähese tähtsusega abi (VTA) vastavalt Euroopa Komisjoni määrusele 1407/2013. Ühele ettevõtjale (ühe ettevõtjana käsitletakse kontserni) antava VTA kogusumma ei tohi mis tahes kolme majandusaasta pikkuse ajavahemiku jooksul ületada 200 000 eurot. Antud ühisstendil osalemise arvestusliku VTA summa kohta saab infot projektijuhilt
  • Vaata, mis on sinu ettevõtte VTA jääk
  • Osalustasu väikese ja keskmise suurusega ettevõtte kohta on 3000 eurot ning suurettevõtte kohta 4000 eurot (käibemaksu ei lisandu).
    • Osalustasudest katab EAS messil osalemise, stendipinna rentimise, projekteerimise ja messiehitusega seotud kulud. Samuti rahastatakse sellest summast eksponentide ühiseid turundus-​ ja kommunikatsioonitegevusi.
    • Ettevõtja kanda jäävad osalejate reisi-​, majutus-​ ja toitlustuskulud, oma ettevõtte reklaammaterjalide ja näidiste kulud.

Miks osaleda ühisstendil?

Ühisstendid loovad hea võimaluse uute kontaktide leidmiseks.

Kasvab rahvusvaheline konkurentsivõime

Laieneb kontaktivõrgustik

Suureneb ekspordivõimekus

Kandideerimine

Kandideerimiseks mõtle oma eesmärgid läbi ja täida kandideerimise vorm.

Ettevalmistus messile minekuks

  • Osale töökoosolekutel ja koolitustel
    Messile mineku eel viime läbi koos osalejatega ettevalmistavaid tegevusi, mis aitavad ettevõttel messil kohapeal oma eesmärke saavutada.
    Võimalus on osaleda müügikõne ja strorytellingu koolitustel. Mõtle läbi oma vajadused ühisstendi kujunduse osas ja räägi kaasa turundus-​ ja kommunikatsiooniplaani koostamisel.
  • Pane paika messi eesmärgid ja strateegia
  • Anna oma koostööpartneritele ja võimalikele klientidele teada, et osaled messil
  • Valmista oma tiim messiks ette
  • Broneeri messiks majutus ja transport

Osale messil

Osale messil, kus saad luua uusi ärikontakte ja tutvustada oma tooteid/teenuseid potensiaalsetele äripartneritele.
Võimalusel esine messi seminaridel/konverentsidel.

Järeltegevused

Vahetult peale messi tuleb täita tagasisideküsimustik.

Ärisuhete arendamise vaatest aga tegelik töö algab alles siis, kui mess on lõppenud.
Et muuta messidel saadud kontaktid pikaajalisteks ärisuheteks, võtke peale messi kindlasti ühendust messilt saadud kontaktidega. Koostage isikupärased sõnumid, mis käsitlevad iga potentsiaalse kliendi individuaalseid muresid ja soove. Tehke seda kõike mõne päeva jooksul peale messi.

Tagasiside

1 aasta peale messi tuleb täita tagasiside küsimustik.

Messil osalemine

Kandideerimiseks mõtle oma eesmärgid läbi ja täida kandideerimise vorm.

  • Osale töökoosolekutel ja koolitustel
    Messile mineku eel viime läbi koos osalejatega ettevalmistavaid tegevusi, mis aitavad ettevõttel messil kohapeal oma eesmärke saavutada.
    Võimalus on osaleda müügikõne ja strorytellingu koolitustel. Mõtle läbi oma vajadused ühisstendi kujunduse osas ja räägi kaasa turundus-​ ja kommunikatsiooniplaani koostamisel.
  • Pane paika messi eesmärgid ja strateegia
  • Anna oma koostööpartneritele ja võimalikele klientidele teada, et osaled messil
  • Valmista oma tiim messiks ette
  • Broneeri messiks majutus ja transport

Osale messil, kus saad luua uusi ärikontakte ja tutvustada oma tooteid/teenuseid potensiaalsetele äripartneritele.
Võimalusel esine messi seminaridel/konverentsidel.

Vahetult peale messi tuleb täita tagasisideküsimustik.

Ärisuhete arendamise vaatest aga tegelik töö algab alles siis, kui mess on lõppenud.
Et muuta messidel saadud kontaktid pikaajalisteks ärisuheteks, võtke peale messi kindlasti ühendust messilt saadud kontaktidega. Koostage isikupärased sõnumid, mis käsitlevad iga potentsiaalse kliendi individuaalseid muresid ja soove. Tehke seda kõike mõne päeva jooksul peale messi.

1 aasta peale messi tuleb täita tagasiside küsimustik.

Kontakt

Kontakt

Tiina Tuisk
lähiturgude regiooni juht
Tagasi üles