Vaata peasisu Kaasrahastanud Euroopa Liit kaksilogo, (EST)

Seminar: India toidu- ja joogiturg – võimalused ja väljakutsed

India on muutumas üha atraktiivsemaks turuks ülemaailmsete toidu- ja joogibrändide jaoks, põhjuseks muutuv demograafia ja tarbijaeelistused, sissetulekute kasv, moodsa jaemüügi tekkimine.

See avab võimalused tarnijatele Eestis, kuid turule sisenejad peavad arvestama selle turu ainulaadsete väljakutsetega.

EASi ja KredExi ühendasutus kutsub Eesti ettevõtteid osalema informatiivsel seminaril, kus käsitleme teemasid nagu toidu- ja joogisektori suundumused ja India klientide tarbijakäitumine, regulatiivsed küsimused ja standardid, konkurentsialased väljakutsed ja peamised kasvusegmendid Indias.

Seminarijärgsel networkingul on võimalus kohtuda India toidu- ja joogisektori ekspertide/importijatega.

Seminariga on võimalik liituda ka veebiülekande teel, liitu meiega siin https://zoom.us/j/92204660437?pwd=c3FkUjFUUDg4N3hETTdNNWlmT2ZhQT09

 

Toimumise kuupäev
27. november 2023, 13:30
Keel
inglise keel
Asukoht
Stillframe stuudio, Suur-Sõjamäe 37a, Tallinn
Kulu
Tasuta
Staatus
Registreerimine suletud
Registreeri

Kellele on üritus mõeldud?

Eesti toidu-​ ja joogisektori ettevõtetele:

  • kes on huvitatud India turust ja soovivad saada rohkem informatsiooni
  • kes soovivad siseneda India turule
  • kes soovid müüa ome tooteid Indiasse (B2B, B2C)

Mida ma saan?

Kasulikku turuinfot

Kindlustunde turu sobivuse osas

Infot turu kasvusegmendidest

Ajakava

13.30 Registreerimine

14.00 Avasõnad ja tutvustus, Vinod Basliyal, EASi ja KredExi ühendasutus

14.10 India joogituru ülevaade (alkohol ja mittealkohol), Ankur Chawla, Scopebev

14.45 Piima- ja lihatööstuse ekspordivõimalused Indias, Kushank Wadhwa, RP Gourmet Foods Private Limited

15.20 Väljakutsed ja kasvupotentsiaal India HORECA sektoris, Ravi Joshi, DLF Hospitality Group

15.55 Kokkuvõte, Grace Nathaniel, EASi ja KredExi ühendasutus

16.00 – 17.00 Networking

 

Esinejad

Ankur Chawla

Sommeljee ja joogiekspert.

Chawla kujundas joogiprogrammi JW Marriott’is New Delhis, ametilt joogidirektor ja aastatel 2014-2017 oli tal Marriott’i Aasia ja Vaikse ookeani piirkonna jooginõukogu liikmena globaalne roll. Chawla on nõutud kõneleja nii riiklikel kui ka rahvusvahelistel lavadel, sealhulgas sellistel üritustel nagu TEDx, Hongkongi rahvusvaheline veini- ja kangete alkohoolsete jookide mess, Josh Talks, Delwine Awards, BW Hotelier ja erinevad haridusasutused.

Ta on kaasasutajaks ettevõttele Responsible Whatr, mis pakub India esimest looduslikku allikavett Himaalaja alalt, vesi pakendatud taaskasutatavatesse alumiiniumpurkidesse, eesmärgiga võidelda ühekordselt kasutatava plastiku probleemiga. Ta on ka konsultatsioonifirma “ScopeBev” asutaja, kes on pakkunud edukaid projekte ja nõustamisteenuseid nii rahvusvahelistele kui ka kodumaistele joogibrändidele ja restoranidele kogu tööstusharus.

Ankur Chawla saavutused on toonud talle mitmeid prestiižseid auhindu ja tunnustusi nagu “Aasta joogiprofessionaal” ja “Aasta sommeljee / joogijuht”.

Ravi Joshi

Materjali- ja logistikakorralduse ning loodusteaduste magistrikraadi omandanud Joshi on ekspert materjalide haldamises, hangetes ja ladustamises.

Alustades Hyatt Hotel’i ostuassistendina, on tema teekond läbi mitme Hyatt Hotel’i, Austraalia kruiisilaevade, The Lodhi Hotel’i ja DLF-i aidanud tal kujuneda turustrateegia planeerijaks ja läbirääkimiste spetsialistiks.

Seminarist

13.30 Registreerimine

14.00 Avasõnad ja tutvustus, Vinod Basliyal, EASi ja KredExi ühendasutus

14.10 India joogituru ülevaade (alkohol ja mittealkohol), Ankur Chawla, Scopebev

14.45 Piima- ja lihatööstuse ekspordivõimalused Indias, Kushank Wadhwa, RP Gourmet Foods Private Limited

15.20 Väljakutsed ja kasvupotentsiaal India HORECA sektoris, Ravi Joshi, DLF Hospitality Group

15.55 Kokkuvõte, Grace Nathaniel, EASi ja KredExi ühendasutus

16.00 – 17.00 Networking

 

Ankur Chawla

Sommeljee ja joogiekspert.

Chawla kujundas joogiprogrammi JW Marriott’is New Delhis, ametilt joogidirektor ja aastatel 2014-2017 oli tal Marriott’i Aasia ja Vaikse ookeani piirkonna jooginõukogu liikmena globaalne roll. Chawla on nõutud kõneleja nii riiklikel kui ka rahvusvahelistel lavadel, sealhulgas sellistel üritustel nagu TEDx, Hongkongi rahvusvaheline veini- ja kangete alkohoolsete jookide mess, Josh Talks, Delwine Awards, BW Hotelier ja erinevad haridusasutused.

Ta on kaasasutajaks ettevõttele Responsible Whatr, mis pakub India esimest looduslikku allikavett Himaalaja alalt, vesi pakendatud taaskasutatavatesse alumiiniumpurkidesse, eesmärgiga võidelda ühekordselt kasutatava plastiku probleemiga. Ta on ka konsultatsioonifirma “ScopeBev” asutaja, kes on pakkunud edukaid projekte ja nõustamisteenuseid nii rahvusvahelistele kui ka kodumaistele joogibrändidele ja restoranidele kogu tööstusharus.

Ankur Chawla saavutused on toonud talle mitmeid prestiižseid auhindu ja tunnustusi nagu “Aasta joogiprofessionaal” ja “Aasta sommeljee / joogijuht”.

Ravi Joshi

Materjali- ja logistikakorralduse ning loodusteaduste magistrikraadi omandanud Joshi on ekspert materjalide haldamises, hangetes ja ladustamises.

Alustades Hyatt Hotel’i ostuassistendina, on tema teekond läbi mitme Hyatt Hotel’i, Austraalia kruiisilaevade, The Lodhi Hotel’i ja DLF-i aidanud tal kujuneda turustrateegia planeerijaks ja läbirääkimiste spetsialistiks.

Kontakt

Kontakt

Grace Neha Nathaniel
Project Manager (India)
Eesti kohvibränd Kohe sisenes Lõuna-Korea turule ja püüdleb Amazoni

Aastaid siinsel turul tegutsenud lahustuva kohvi bränd Kohe piilub naaberriikidesse laienemise kõrvalt ka pisut kaugemale – hiljuti siseneti Lõuna-Korea turule ning eesmärgiks on hakata müüma lahustuvat kohvi ka Amazonis. Korea turule sisenemine sai alguse huvist uute regioonide vastu, kuhu laieneda ning EIS-i toel osaleti sealsel toidumessil. Otsustavaks saigi usaldusväärse maaletooja leidmine, kes aitas kohandada brändi ja pakendit Korea turu vajadustele. Kuigi esimesed kogemused on veel värsked, on ettevõttel ambitsioon kasvada Korea suurimaks lahustuva kohvi brändiks ja järgmisena suunduda Jaapani turule. Järgneb intervjuu Coffee Crystal OÜ müügi-ja ekspordijuhi Jordan Vähesooga. Millistel turgudel Coffee Crystal hetkel tegutseb ja miks sisenete nüüd just

Mull° drinks laieneb Lõuna-Koreasse: eesmärgiks müüa 300 000 pudelit aastas

Eesti joogitootja Mull° drinks, tuntud oma kvaliteetse vahuveini ja alkoholivabade jookide poolest, on sihikule võtnud elava Lõuna-Korea turu. Pühendudes kvaliteedile ja jätkusuutlikkusele, soovib ettevõte tutvustada oma tooteid nõudlikele Korea tarbijatele. „Aasia, eriti Lõuna-Korea ja Jaapan, pakuvad sarnast majanduslikku maastikku Balti regiooniga,“ ütles Mull° drinks’i tegevjuht ja asutaja Lauri Sild mõni kuu tagasi. Mull° drinks tunnistab regioonidevahelisi majanduslikke paralleele ja valmistub nüüd debüteerima Koreas. Ettevõtte laienemisstrateegia tugineb ühistele kultuurilistele nüanssidele ja tarbijate eelistustele. Lõuna-Korea on üks ettevõtte peamistest sihtturgudest, kus elab üle 51 miljoni inimese, ning meeskond on optimistlik piirkondlike väljavaadete osas. Mull° drinks’i edu südames peitub pühendumine puhtusele. Ettevõte väldib

Koostöö rohelise energia nimel: Eesti ja Lõuna-Korea allkirjastasid vastastikuse mõistmise memorandumi

Aprillis allkirjastati Eesti ettevõtluskeskuses Soulis Korea Uue Taastuvenergia Assotsiatsiooni ja EISi vahel ametlikult vastastikuse mõistmise memorandum. Selle olulise lepingu eesmärk on tugevdada kahe riigi koostööd rohelise energia sektoris.     Partnerlus kinnitab taas pühendumust roheliste tehnoloogiate läbimurde kiirendamisele ja jätkusuutliku majanduskasvu soodustamisele nii Eestis kui ka Lõuna-Koreas. Ekspertteadmisi ja ressursse ühendades soovivad kaks riiki soodustada innovatsiooni ning pakkuda Eesti ettevõtetele suuremaid võimalusi laiendada oma tegevust suurematele turgudele, sealhulgas Lõuna-Koreasse.     Ühtlasi avab see koostöö Lõuna-Korea ettevõtetele uksi Eestisse investeerimiseks. Nimelt järgib käesolev vastastikuse mõistmise memorandum HD Hyundai kontserni kuuluva Korea Shipbuilding & Offshore Engineering-u edulugu, mis tegi märkimisväärse 45 miljoni euro

EISi Aasia regiooni juht Xenia Joost: Lõuna-Korea on kasvamas viljakaks pinnaseks Eesti ettevõtetele

Arvestades Eesti staatust idufirmade sõlmpunkti, uute ideede ja tehnoloogiate kasvulavana ning Lõuna-Korea mastaapset turgu, mis vajab tööstusliku nõudluse rahuldamiseks märkimisväärset energiat, on mõlemal riigil alust viljakaks koostööks, ütleb hiljuti Lõuna-Koread külastanud EISi Aasia regiooni juht Xenia Joost.     Uurimegi Xenialt, miks võiks just Lõuna-Korea olla Eesti eksportivatele ettevõtetele atraktiivne sihtriik.  Kuidas Eesti ja Korea täna koostööd teevad?  Lõuna-Korea ja Eesti vaheline koostöö hõlmab mitmesuguseid valdkondi, mida ajendab ühine keskendumine innovatsioonile ja kasvule. See partnerlus on ilmne sagedastes ärivisiitides kahe riigi vahel, mis peegeldab tugevat huvi koostöö vastu. Näiteks möödunud, 2023. aastal ühendas Eesti ettevõte Harmet jõud Samsung C&T-ga, et edendada ehitusmeetodeid.  

Eesti äridelegatsioon Indias: leiti uusi koostöö- ja ärivõimalusi India ettevõtete ja asutustega

Jaanuari alguses (6. – 12. jaanuar) toimus Eesti äridelegatsiooni visiit Indiasse, mida juhtis majandus- ja infotehnoloogiaminister Tiit Riisalo. Visiidi käigus tutvustati Eesti innovaatilisi tehnoloogiaid ja tänu mitmetele kõrgetasemelistele kohtumistele ja sõlmitud lepingutele leiti ka uusi koostöö- ja ärivõimalusi India ettevõtete ja valitsusasutustega. Visiidi keskmes oli rahvusvaheline investorite tippkohtumine Vibrant Gujarat Summit, lisaks toimusid mitmed töökohtumised ning külastati ülikoole ja ettevõtteid. Minister Tiit Riisalo sõnul on Eesti eesmärk teha koostööd riikidega nagu India, kes jagavad meiega samu väärtusi – demokraatia, õigusriik ja vabaturumajandus. „Need põhimõtted on aastakümnete jooksul olnud Eesti edu aluseks ja Indial on kindlasti oluline roll nende säilitamisel ülemaailmses

Tagasi üles