Meretööstuse ärimissioon Saksamaale
Ärimissiooni eesmärk on tutvumine ärivõimalustega saksa laevaehituse ja meretööstuse sektoris ning uute või täiendavate ärikontaktide saamine. Selle aasta ärimissiooni keskseks teemaks on Maritime 4.o ja Offshore. Ärimissiooni piirkonnaks on Hamburg. Ärimissioon toimub kolmel päeval nimetatud ajavahemikul. Täpsed toimumise päevad selguvad.
Registreerimine on avatud kuni 28.02.23.
Kelle jaoks on teenus mõeldud?
- Saksamaa ärimissioonil saab osaleda kuni 8 Eesti ettevõtet (igast ettevõttest kuni 2 esindajat)
- Ärimissiooni sihtrühm on Eesti ettevõte, kes on Maritime 4.0 või Offshore sektorist, aga kohtade olemasolul ka laevaehituse või meretööstuse sektorist üldiselt.
- kelle jaoks sihtturg Saksamaa on uus ning kes soovib paremini aru saada oma toote/teenuse võimalustest sihtturul;
- kelle jaoks sihtturg Saksamaa ei ole uus, aga kelle eesmärgiks on sihtturu või sihtturu konkreetse sektori põhjalikum tundmaõppimine ja täiendavate ärikontaktide saamine;
- kellel on olemas ekspordivõimekus ja kohene valmisolek oma toote/teenuse valitud sihtriiki eksportimiseks;
- Ärimissioonil osalemine on ettevõtte jaoks vähese tähtsusega abi (VTA). Ärimissiooni VTA ettevõtte kohta selgub lõpliku programmi paikasaamisel.
Mida ma saan?
Nõu ja abi vastava turu eksperdilt
Kindlustunne turu sobivuse osas
Võimalus saada toimivaid ärikontakte
Kontaktreis sisaldab
- Ärimissiooni kestus on 3 programmiga sisustatud päeva, millele lisandub lennuaeg. Reisile eelneb ettevalmistustöö ning nõustamine.
- Ärimissiooni keskseks sündmuseks on 23. mail 2023 Hamburgis toimuv saksakeelne Maritime 4.0 konverents.
- Sõltuvalt Teie toote või teenuse sobivusest Saksa turule leiame igale ettevõttele üks kuni viis individuaalset ärikohtumist sihtriigis. Kontaktkohtumised toimuvad ametlikus ärikohtumise vormis Maritime 4.0 konverentsi raames.
- Lisaks külastatakse innovatiivseid ettevõtteid ja atraktiivseid äripiirkondi ning viiakse läbi tegevused, mis annavad osalejatele kasulikku sektoripõhist turuinfot.
- Lõpptulemusena peaks ettevõtja paremini aru saama oma ärivõimalustest Saksamaal ning omama isiklikke ärikontakte, mida toimivaks koostööks või partnerluseks edasi arendada.
- Saksa keele oskus on siinkohal kindlasti oluliseks eeliseks.
Programm
Ettevalmistus ärimissiooniks
Enne ärimissiooni tehakse osalejatega põhjalik eeltöö: täpsustatakse osaleva Eesti ettevõtte profiili ja eesmärgid seoses sihtriigiga. Sihtriigi konsultant alustab tööd ettevõtjale sobivate kontaktide leidmiseks. Eesti ettevõttele antakse nn long list, mis sisaldab sihtriigi ettevõtete nime, veebilehte ja kokkuvõtteid selle kohta, miks konsultant soovitab neid ettevõtteid potentsiaalsete B2B-kohtumispartneritena. Eesti ettevõte teeb oma valiku ning konsultant lepib kohtumised kokku. Lõplik kohtumiste graafik edastatakse Eesti ettevõttele hiljemalt 5 tööpäeva enne ärimissiooni algust.
Enne ärimissioni korraldatakse osalevatele ettevõtetele ka ettevalmistav seminar (füüsiline või virtuaalne).
Ärimissiooni programm on koostamisel.
Ärimissioon
- Ärimissiooni kestus on 3 programmiga sisustatud päeva, millele lisandub lennuaeg. Reisile eelneb ettevalmistustöö ning nõustamine.
- Ärimissiooni keskseks sündmuseks on 23. mail 2023 Hamburgis toimuv saksakeelne Maritime 4.0 konverents.
- Sõltuvalt Teie toote või teenuse sobivusest Saksa turule leiame igale ettevõttele üks kuni viis individuaalset ärikohtumist sihtriigis. Kontaktkohtumised toimuvad ametlikus ärikohtumise vormis Maritime 4.0 konverentsi raames.
- Lisaks külastatakse innovatiivseid ettevõtteid ja atraktiivseid äripiirkondi ning viiakse läbi tegevused, mis annavad osalejatele kasulikku sektoripõhist turuinfot.
- Lõpptulemusena peaks ettevõtja paremini aru saama oma ärivõimalustest Saksamaal ning omama isiklikke ärikontakte, mida toimivaks koostööks või partnerluseks edasi arendada.
- Saksa keele oskus on siinkohal kindlasti oluliseks eeliseks.
Ettevalmistus ärimissiooniks
Enne ärimissiooni tehakse osalejatega põhjalik eeltöö: täpsustatakse osaleva Eesti ettevõtte profiili ja eesmärgid seoses sihtriigiga. Sihtriigi konsultant alustab tööd ettevõtjale sobivate kontaktide leidmiseks. Eesti ettevõttele antakse nn long list, mis sisaldab sihtriigi ettevõtete nime, veebilehte ja kokkuvõtteid selle kohta, miks konsultant soovitab neid ettevõtteid potentsiaalsete B2B-kohtumispartneritena. Eesti ettevõte teeb oma valiku ning konsultant lepib kohtumised kokku. Lõplik kohtumiste graafik edastatakse Eesti ettevõttele hiljemalt 5 tööpäeva enne ärimissiooni algust.
Enne ärimissioni korraldatakse osalevatele ettevõtetele ka ettevalmistav seminar (füüsiline või virtuaalne).
Ärimissiooni programm on koostamisel.