Jaapani ärikultuuri töötuba
50-minutiline online-töötuba annab ülevaate Jaapani ärikultuuri eripäradest. Töötuba annab vastuse küsimusele, kuidas jaapanlastega tõhusalt ja enesekindlalt suhelda, et tagada jätkusuutlikud ärisuhted ja saavutada pikaajaline äriedu.
Seminari korraldab EASi tellimusel Eesti Kaubandus-Tööstuskoda ja toimub koostöös EL-Jaapani keskusega (EU-Japan Centre for Industrial Cooperation).
Keda ootame töötuppa?
Töötuppa ootame kõiki Eesti ettevõtteid, kes on huvitatud Jaapani turust, plaanivad sinna siseneda või seal laieneda.
Ajakava
15.30 ELi-Jaapani keskuse tegevuse tutvustus ja ettevõtete toetamine, Ana Horvatin, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation
15.40 Jaapani ärikultuur
Sarah Parsons, East West Interface’i asutaja
• Jaapani ärikeskkond: väärtused, eetika, Jaapani juhtimisstiil, suhtumine töösse.
• Kultuurimõõtmed, mis mõjutavad ärisuhtlust:
– Grupile orienteeritus versus individualism – hierarhia, saving face, harmoonia ja kohustused
– Otsuste tegemine ja läbirääkimised
– Tagasiside ja aruandlus – erinevused ootustes
– Suhtlemisstiilid – kuidas need erinevad
– Pikaajaliste ärisuhete kinnistamine ja usalduse loomine (füüsiliselt ja virtuaalselt)
– Esitlusstiil ja veenmine
• Kohtumised: erinevused selles, kuidas jaapanlased kohtumistele lähenevad, sealhulgas veebikoosolekute etikett ja näpunäited.
• Ootused klienditeenindusele
• Sissejuhatus Jaapani moodi turundusse
• Sissejuhatus turule sisenemisesse: koostöö agentide, turustajatega, Jaapani esindajate palkamine.
16.30 Küsimused-vastused
Esineja
Osale töötoas
15.30 ELi-Jaapani keskuse tegevuse tutvustus ja ettevõtete toetamine, Ana Horvatin, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation
15.40 Jaapani ärikultuur
Sarah Parsons, East West Interface’i asutaja
• Jaapani ärikeskkond: väärtused, eetika, Jaapani juhtimisstiil, suhtumine töösse.
• Kultuurimõõtmed, mis mõjutavad ärisuhtlust:
– Grupile orienteeritus versus individualism – hierarhia, saving face, harmoonia ja kohustused
– Otsuste tegemine ja läbirääkimised
– Tagasiside ja aruandlus – erinevused ootustes
– Suhtlemisstiilid – kuidas need erinevad
– Pikaajaliste ärisuhete kinnistamine ja usalduse loomine (füüsiliselt ja virtuaalselt)
– Esitlusstiil ja veenmine
• Kohtumised: erinevused selles, kuidas jaapanlased kohtumistele lähenevad, sealhulgas veebikoosolekute etikett ja näpunäited.
• Ootused klienditeenindusele
• Sissejuhatus Jaapani moodi turundusse
• Sissejuhatus turule sisenemisesse: koostöö agentide, turustajatega, Jaapani esindajate palkamine.
16.30 Küsimused-vastused
Kontakt
