Webinar: Hinnakujundusstrateegiad Hiina turule
Hiina turule sisenemisel peavad ettevõtted oma äristrateegias arvestama toodetele õige hinna määramisega. Hiina tarbijad võivad olla hinnatundlikud, kuid valmis rohkem maksma kvaliteetsete toodete või tugeva mainega brändide eest. Ettevõtetel on oluline omada sobivaid tööriistu toodete hinnastamiseks. Strateegia koostamisel tuleb arvesse võtta imporditollimakse, ärikonkurentide hinnavahemikke ning tarbijate käitumist ja motivaatoreid.
Koostöös Trade Promotion Europe´iga ja Itaalia Hiina Nõukogu Sihtasutus abiga korraldame webinari: Hinnakujundusstrateegiad Hiina turule.
Mis infot webinarilt saab?
- milliseid tariife, makse ja käibemaksu kohaldatakse teie toodete suhtes.
- juhiseid, kuidas määrata oma toodete hindu Hiina turul.
- konkurentide turupositsiooni strateegiaid.
- teeme ülevaate toodete sobiva EXW – Ex-Works (hangitud tehasest) hinna kindlaksmääramisest.
- arutleme, kuidas selgitada oma hindu, kui suhtlete messil potentsiaalse Hiina turustajaga.
Ajakava
10.30 – 10.45 Avasõnad
Davide Orlandi, ELi partnerlussuhete juht, EU SME Centre
Ilaria Perla, Hiina ja Kagu-Aasia projektijuht, Ettevõtluse ja Innvoatsiooni SA
Jon Salegi Martija, Poliitikavolinik, Trade Promotion Europe
10.45-11.30 Hinnakujundusstrateegiad Hiina turule
Põhiettekandes keskendutakse kiirelt liikuvatele tarbekaupadele ja tööstustoodetele.
Rafael Jimenez Buendía, Hiina kaubandusspetsialist ja SOAPBOXi asutaja
11.30-12.00 Küsimused ja vastused
Peaesineja
Osale töötoas
10.30 – 10.45 Avasõnad
Davide Orlandi, ELi partnerlussuhete juht, EU SME Centre
Ilaria Perla, Hiina ja Kagu-Aasia projektijuht, Ettevõtluse ja Innvoatsiooni SA
Jon Salegi Martija, Poliitikavolinik, Trade Promotion Europe
10.45-11.30 Hinnakujundusstrateegiad Hiina turule
Põhiettekandes keskendutakse kiirelt liikuvatele tarbekaupadele ja tööstustoodetele.
Rafael Jimenez Buendía, Hiina kaubandusspetsialist ja SOAPBOXi asutaja
11.30-12.00 Küsimused ja vastused