Vaata peasisu Rahastanud Euroopa Liit kaksilogo, (EST)

Webinar: Hinnakujundusstrateegiad Hiina turule

Hiina turule sisenemisel peavad ettevõtted oma äristrateegias arvestama toodetele õige hinna määramisega. Hiina tarbijad võivad olla hinnatundlikud, kuid valmis  rohkem maksma kvaliteetsete toodete või tugeva mainega brändide eest. Ettevõtetel on oluline omada sobivaid tööriistu toodete hinnastamiseks. Strateegia koostamisel tuleb arvesse võtta imporditollimakse, ärikonkurentide hinnavahemikke ning tarbijate käitumist ja motivaatoreid.

Koostöös Trade Promotion Europe´iga ja Itaalia Hiina Nõukogu Sihtasutus abiga korraldame webinari: Hinnakujundusstrateegiad Hiina turule

 

Toimumise kuupäev
29. aprill 2024, 10:30
Keel
inglise keel
Asukoht
Veebis
Kulu
Tasuta
Staatus
Registreerimine suletud
Registreeri

Mis infot webinarilt saab?

  • milliseid tariife, makse ja käibemaksu kohaldatakse teie toodete suhtes.
  • juhiseid, kuidas määrata oma toodete hindu Hiina turul.
  • konkurentide turupositsiooni strateegiaid.
  • teeme ülevaate toodete sobiva EXWEx-Works (hangitud tehasest) hinna kindlaksmääramisest.
  • arutleme, kuidas selgitada oma hindu, kui suhtlete messil potentsiaalse Hiina turustajaga.

Ajakava

10.30 – 10.45 Avasõnad

Davide Orlandi, ELi partnerlussuhete juht, EU SME Centre
Ilaria Perla, Hiina ja Kagu-Aasia projektijuht, Ettevõtluse ja Innvoatsiooni SA
Jon Salegi Martija, Poliitikavolinik, Trade Promotion Europe

 

10.45-11.30 Hinnakujundusstrateegiad Hiina turule

Põhiettekandes keskendutakse kiirelt liikuvatele tarbekaupadele ja tööstustoodetele.

Rafael Jimenez Buendía, Hiina kaubandusspetsialist ja SOAPBOXi asutaja

 

11.30-12.00 Küsimused ja vastused

 

 

 

Peaesineja

Rafael Jimenez Buendía

Hiina kaubandusspetsialist ja SOAPBOXi asutaja.

 

Rafael Jimenez Buendía on kogenud kaubandusspetsialist, eelkõige suhetes Hiinaga. Varem juhtis ta Shanghais ettevõtet, mis oli spetsialiseerunud toiduainete ja jookide importimisele Euroopa Liidust. Seejärel oli ta olulisel kohal EU SME Keskuses Pekingis, kus ta abistas väikese ja keskmise suurusega ettevõtteid. Seejärel töötas Rafael viis aastat Eestis Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuses, kus ta keskendus Hiinasse suunatud ekspordi hõlbustamisele. Samal ajal jagas ta oma teadmisi külalislektorina Tallinna Tehnikaülikooli (TalTech) rahvusvahelise ärikorralduse erialal.

Rafael on Hiina kaubanduse dünaamikale keskenduva iganädalase uudiskirja SOAPBOX asutaja. Tal on kolm poega, ta räägib mitut keelt ja tal on magistrikraad füüsikas.

Osale töötoas

10.30 – 10.45 Avasõnad

Davide Orlandi, ELi partnerlussuhete juht, EU SME Centre
Ilaria Perla, Hiina ja Kagu-Aasia projektijuht, Ettevõtluse ja Innvoatsiooni SA
Jon Salegi Martija, Poliitikavolinik, Trade Promotion Europe

 

10.45-11.30 Hinnakujundusstrateegiad Hiina turule

Põhiettekandes keskendutakse kiirelt liikuvatele tarbekaupadele ja tööstustoodetele.

Rafael Jimenez Buendía, Hiina kaubandusspetsialist ja SOAPBOXi asutaja

 

11.30-12.00 Küsimused ja vastused

 

 

 

Rafael Jimenez Buendía

Hiina kaubandusspetsialist ja SOAPBOXi asutaja.

 

Rafael Jimenez Buendía on kogenud kaubandusspetsialist, eelkõige suhetes Hiinaga. Varem juhtis ta Shanghais ettevõtet, mis oli spetsialiseerunud toiduainete ja jookide importimisele Euroopa Liidust. Seejärel oli ta olulisel kohal EU SME Keskuses Pekingis, kus ta abistas väikese ja keskmise suurusega ettevõtteid. Seejärel töötas Rafael viis aastat Eestis Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuses, kus ta keskendus Hiinasse suunatud ekspordi hõlbustamisele. Samal ajal jagas ta oma teadmisi külalislektorina Tallinna Tehnikaülikooli (TalTech) rahvusvahelise ärikorralduse erialal.

Rafael on Hiina kaubanduse dünaamikale keskenduva iganädalase uudiskirja SOAPBOX asutaja. Tal on kolm poega, ta räägib mitut keelt ja tal on magistrikraad füüsikas.

Kontakt

Kontakt

Sind võiks veel huvitada

Koostöö rohelise energia nimel: Eesti ja Lõuna-Korea allkirjastasid vastastikuse mõistmise memorandumi

Aprillis allkirjastati Eesti ettevõtluskeskuses Soulis Korea Uue Taastuvenergia Assotsiatsiooni ja EISi vahel ametlikult vastastikuse mõistmise memorandum. Selle olulise lepingu eesmärk on tugevdada kahe riigi koostööd rohelise energia sektoris.     Partnerlus kinnitab taas pühendumust roheliste tehnoloogiate läbimurde kiirendamisele ja jätkusuutliku majanduskasvu soodustamisele nii Eestis kui ka Lõuna-Koreas. Ekspertteadmisi ja ressursse ühendades soovivad kaks riiki soodustada innovatsiooni ning pakkuda Eesti ettevõtetele suuremaid võimalusi laiendada oma tegevust suurematele turgudele, sealhulgas Lõuna-Koreasse.     Ühtlasi avab see koostöö Lõuna-Korea ettevõtetele uksi Eestisse investeerimiseks. Nimelt järgib käesolev vastastikuse mõistmise memorandum HD Hyundai kontserni kuuluva Korea Shipbuilding & Offshore Engineering-u edulugu, mis tegi märkimisväärse 45 miljoni euro

EISi Aasia regiooni juht Xenia Joost: Lõuna-Korea on kasvamas viljakaks pinnaseks Eesti ettevõtetele

Arvestades Eesti staatust idufirmade sõlmpunkti, uute ideede ja tehnoloogiate kasvulavana ning Lõuna-Korea mastaapset turgu, mis vajab tööstusliku nõudluse rahuldamiseks märkimisväärset energiat, on mõlemal riigil alust viljakaks koostööks, ütleb hiljuti Lõuna-Koread külastanud EISi Aasia regiooni juht Xenia Joost.     Uurimegi Xenialt, miks võiks just Lõuna-Korea olla Eesti eksportivatele ettevõtetele atraktiivne sihtriik.  Kuidas Eesti ja Korea täna koostööd teevad?  Lõuna-Korea ja Eesti vaheline koostöö hõlmab mitmesuguseid valdkondi, mida ajendab ühine keskendumine innovatsioonile ja kasvule. See partnerlus on ilmne sagedastes ärivisiitides kahe riigi vahel, mis peegeldab tugevat huvi koostöö vastu. Näiteks möödunud, 2023. aastal ühendas Eesti ettevõte Harmet jõud Samsung C&T-ga, et edendada ehitusmeetodeid.  

Eesti ettevõtjad ekspordivad Aasiasse üha enam puitmaju ja moodsat tehnoloogiat

•  Eesti ettevõtjate eksport Aasiasse ületas mullu taas miljardi euro piiri (IV kvartali teenuste andmed on veel avaldamata) •  Kaupade eksport moodustas sellest ligi 820 miljonit (terve 2023. a.) ja teenuste eksport 303 miljonit (2023. a. esimesed III kvartalit). •  38% Eesti ettevõtete ekspordist Aasiasse on seotud Hiinaga, teiste riikide osakaal on tõusutrendis (Singapur (32%), Jaapan (14%), India (10%), Lõuna-Korea (6%). •  Eesti ettevõtjate üks viimaseid suuremaid ekspordivõite saadi möödunud kevadel Jaapanist, kuhu Auve Tech hakkas müüma isesõitvaid autosid. Kuidas leida asendust Skandinaaviale ja teistele lähematele turgudele, kus lähiajal nõudluse tugevnemist ei paista? Konverentsil «Big in Asia» murdsid müüte ning

Eesti ettevõtjad napsavad järjest suuremat tükki Aasia majanduspirukast

Aasia on suurim ja kiiremini kasvav turg maailmas – aastaks 2030 toodetakse seal prognooside kohaselt enam kui pool ehk 51% maailma SKT-st. Sealsetest ärivõimalustest, pirakast klientide arvust ja kasvust soovivad järjest enam saada osa ka Eesti ettevõtted, kellest hulk käis mullu erinevates Aasia riikides tutvumas ekspordivõimalustega ning sõlmis olulisi ärisidemeid ja lepinguid. Näiteks sõlmisid Eesti Puitmajaliit ja Korea Puitehituse Assotsiatsioon 12. oktoobril Lõuna-Korea pealinnas Soulis koostöömemorandumi, millest võivad avaneda Eesti tootjatele uued äri- ja ekspordisuunad. See tähendab, et Eesti puitmajatootjad on leidmas ülemaailmselt koostööpartnereid, kellega nägemus klapib ning kellel on ka tehaselise ehitamise kogemus. Moodulmajatootja Harmet allkirjastas 2023. aasta lõpus

Eesti kaitsetööstusettevõte Vegvisir sai India turul jala ukse vahele

8. jaanuaril 2024 sõlmisid Eesti kaitsetööstusettevõte Vegvisir ja India kaitsetööstuseettevõtte MKU Limited olulise partnerlusleppe, mis avab Vegvisirile uksed India hiiglaslikule kaitseturule. Vegvisir, mis on tuntud oma uuendusliku olukorrateadlikkuse süsteemi poolest soomukitele, on olnud selles valdkonnas arenduse eesliinil viimased kolm aastat. „Alates meie arendatud süsteemi turuletoomisest septembris 2023 on see tekitanud märkimisväärset huvi, kulmineerudes nüüd strateegilise kokkuleppega tutvustada lahendust India kaitseturul,“ ütles Vegvisiri tegevjuht Ingvar Pärnamäe. Mis teeb Vegvisiri süsteemi nii eriliseks? See võimaldab soomuki meeskondadel – olgu selleks siis juht, ülem või laskur – saada parem ülevaade ümbritsevat, kiirendades nii oluliselt otsustusprotsessi. Süsteemi unikaalsus seisneb selle kasutajakeskses lähenemises, pakkudes iga

Tagasi üles