Ärimissioon Ühendkuningriiki targa linna valdkonna ettevõtetele
EAS koostöös Välisministeeriumiga viib Eesti targa linna valdkonna ettevõtted ärimissioonile Ühendkuningriiki.
Ärimissiooni eesmärk on Eesti ettevõtluskeskkonna ja ettevõtete konkurentsivõime edendamine ning täiendavate ärikontaktide loomine Ühendkuningriikides. Ärimissioon on sisustatud kohtumiste ja tegevustega, mis annavad osalejatele kasulikku sektoripõhist turuinfot, soodustavad suhtlemist ja suhete loomist teiste oluliste turutegijatega ning loovad täiendavaid ärivõimalusi.
Külastatavad linnad on London, Birmingham ja Manchester.
Kandideerimine ärimissioonile on lõppenud.
Kelle jaoks on teenus mõeldud?
- Ärimissioonil saab osaleda kuni 10 Eesti ettevõtet.
- Ärimissiooni sihtgrupp on targa linna (Smart City) lahendusi pakuvad ettevõtted. Fookuses on Smart Mobility lahendused.
- Sihtrühmaks on väikese ja keskmise suurusega ettevõtted:
- kus ettevõttel või selle omanikul on eelnev ekspordikogemus;
- kes soovib paremini aru saada oma toote/teenuse võimalustest selles riigis, või kelle eesmärgiks on sihtturu või sihtturu konkreetse sektori põhjalikum tundmaõppimine ja täiendavate ärikontaktide saamine;
- kellel on olemas ekspordivõimekus ja kohene valmisolek oma toote/teenuse valitud sihtriiki eksportimiseks;
- Tutvu ärimissiooni täpsemate osalemistingimustega.
Ärimissioonil osalemine on ettevõtte jaoks vähese tähtsusega abi (VTA). VTA ettevõtte kohta on maksimaalselt 10 000 €.
Vaata, mis on sinu ettevõtte VTA jääkMida ma saan?
Nõu ja abi vastava turu eksperdilt
Kindlustunne turu sobivuse osas
Võimalus saada ärikontakte
Ärimissioon sisaldab
- Ärimissiooni kestus on 3 programmiga sisustatud päeva (14.-16.05.2024) millele lisandub lennuaeg. Kohapealsele programmile eelneb ettevalmistustöö ning nõustamine.
- Ärimissiooni täpsemad piirkonnad on London, Birmingham ja Manchester.
- Ärimissiooni kohapealsed tegevused ja kohtumised on suunatud targa linna (Smart City) sektori ettevõtetele (fookuses on Smart Mobility lahendused), andes osalejatele kasulikku sektoripõhist turuinfot, soodustades suhtlemist ja suhete loomist teiste oluliste turutegijatega ning luues täiendavaid ärivõimalusi.
- Igale ettevõttele organiseeritakse programmi raames (kolme linna peale kokku) kuni 5 füüsilist individuaalset B2B kohtumist potentsiaalsete klientidega lähtudes osaleva ettevõtte poolt kinnitatud potentsiaalsete klientide nimekirjast.
- Lõpptulemusena peaks ettevõtja paremini aru saama oma ärivõimalustest sihtturul ning omama uusi ärikontakte, mida toimivaks koostööks või partnerluseks edasi arendada.
- Töökeeleks on inglise keel.
Programm
Ettevalmistus ärimissiooniks.
Enne ärimissiooni tehakse osalejatega põhjalik eeltöö, mis algab, kui osalejad on teenusesse kinnitatud. Eeltöö sisaldab:
- Iga ettevõtte individuaalne turupõhine eelnõustamine ja kliendiprofiili täpsustamine ärimissiooni programmi koostamise ja B2B kohtumiste jaoks.
- Virtuaalne või füüsiline ärimissiooniks ettevalmistav seminar grupile, mille eesmärk on läbi rääkida edasine tegevus enne ärimissiooni ja kõik korraldusliku poolega seonduv. Samuti anda ülevaade olulisematest riike sektorit puudutavatest teemadest, millega ettevõtjad peaksid enne sihtriiki minekut kursis olema;.
- Iga ettevõtte individuaalne nõustamine müügipresentatsiooni teemal (vajadusel) ning nõustamine jooksvalt sektori ja sihtriikide küsimustega seoses ärimissiooni planeerimise ja toimumise ajal vastavalt ettevõtte soovile;
B2B kohtumiste eeltöö:
Eeltöö käigus täpsustatakse Eesti ettevõtte profiili ja eesmärgid seoses sihtriigiga. Sihtriigi konsultant alustab tööd ettevõtjale sobivate kontaktide leidmiseks. Eesti ettevõttele antakse nn long list, mis sisaldab sihtriigi ettevõtete nime, veebilehte ja kokkuvõtteid selle kohta, miks konsultant soovitab neid ettevõtteid potentsiaalsete B2B-kohtumispartneritena. Eesti ettevõte teeb oma valiku ning konsultant lepib kohtumised kokku. Lõplik kohtumiste graafik edastatakse Eesti ettevõttele hiljemalt 5 tööpäeva enne ärimissiooni algust.
Ärimissiooni programm on valmimisel.
Ärimissioon
- Ärimissiooni kestus on 3 programmiga sisustatud päeva (14.-16.05.2024) millele lisandub lennuaeg. Kohapealsele programmile eelneb ettevalmistustöö ning nõustamine.
- Ärimissiooni täpsemad piirkonnad on London, Birmingham ja Manchester.
- Ärimissiooni kohapealsed tegevused ja kohtumised on suunatud targa linna (Smart City) sektori ettevõtetele (fookuses on Smart Mobility lahendused), andes osalejatele kasulikku sektoripõhist turuinfot, soodustades suhtlemist ja suhete loomist teiste oluliste turutegijatega ning luues täiendavaid ärivõimalusi.
- Igale ettevõttele organiseeritakse programmi raames (kolme linna peale kokku) kuni 5 füüsilist individuaalset B2B kohtumist potentsiaalsete klientidega lähtudes osaleva ettevõtte poolt kinnitatud potentsiaalsete klientide nimekirjast.
- Lõpptulemusena peaks ettevõtja paremini aru saama oma ärivõimalustest sihtturul ning omama uusi ärikontakte, mida toimivaks koostööks või partnerluseks edasi arendada.
- Töökeeleks on inglise keel.
Ettevalmistus ärimissiooniks.
Enne ärimissiooni tehakse osalejatega põhjalik eeltöö, mis algab, kui osalejad on teenusesse kinnitatud. Eeltöö sisaldab:
- Iga ettevõtte individuaalne turupõhine eelnõustamine ja kliendiprofiili täpsustamine ärimissiooni programmi koostamise ja B2B kohtumiste jaoks.
- Virtuaalne või füüsiline ärimissiooniks ettevalmistav seminar grupile, mille eesmärk on läbi rääkida edasine tegevus enne ärimissiooni ja kõik korraldusliku poolega seonduv. Samuti anda ülevaade olulisematest riike sektorit puudutavatest teemadest, millega ettevõtjad peaksid enne sihtriiki minekut kursis olema;.
- Iga ettevõtte individuaalne nõustamine müügipresentatsiooni teemal (vajadusel) ning nõustamine jooksvalt sektori ja sihtriikide küsimustega seoses ärimissiooni planeerimise ja toimumise ajal vastavalt ettevõtte soovile;
B2B kohtumiste eeltöö:
Eeltöö käigus täpsustatakse Eesti ettevõtte profiili ja eesmärgid seoses sihtriigiga. Sihtriigi konsultant alustab tööd ettevõtjale sobivate kontaktide leidmiseks. Eesti ettevõttele antakse nn long list, mis sisaldab sihtriigi ettevõtete nime, veebilehte ja kokkuvõtteid selle kohta, miks konsultant soovitab neid ettevõtteid potentsiaalsete B2B-kohtumispartneritena. Eesti ettevõte teeb oma valiku ning konsultant lepib kohtumised kokku. Lõplik kohtumiste graafik edastatakse Eesti ettevõttele hiljemalt 5 tööpäeva enne ärimissiooni algust.
Ärimissiooni programm on valmimisel.