Ürituste korraldamisega tegelev Frank Events osales kasvuettevõtete mentorprogrammis eesmärgiga valideerida koroonaajastusse sobiv uus toode. Programm innustas ideed edasi arendama nii kaugele, et tänaseks on loodud eraldiseisev kaubamärk välisturgude vallutamiseks. Kuigi koroonapandeemia räsis üritusturunduse turgu põhjalikult, ei ole see suutnud kahandada ettevõtete indu leiutada uusi võimalusi ja lahendusi töökollektiivide vaba aja sisustamiseks. Frank Eventsi partner Taavi Puuorg sai mentorprogrammist teada tänu EASi uudiskirjas ilmunud artiklile, sest oli juba mõnda aega otsinud koolitusprogrammi, mis aitaks esimese pandeemialaine ajal arendatud mobiilimänge edukamalt välisturgudele viia. Edukale kandideerimisele järgnes koolitusprogrammi avalöök, mis sõna otseses mõttes lõi nii mõnelgi osalejal jalgealuse kõikuma. “Alar Kolk lasi meie