Oleme munenud kuld-, hõbe- ja pronksmune!
12. mai hilisõhtul peeti Estonia kontserdisaalis Kuldmuna konkursi 25. sünnipäeva. Toimumispaik sama mis esimesel Kuldmuna galal, ent arusaam heast turundusest ja kommunikatsioonist liikunud vahepeal läbi ühiskonna arengu, väliste mõjutajate, pankrottide ja tuhast tõusmiste kunagisest alguspunktist valgusaastate kaugusele.
Õhtu juht Genka kruttis emotsionaalsetele turundajatele ja kommunikaatoritele veelgi omalt poolt temperatuuri peale. Evelin Võigemast kandis ette terava huumoriga tekste, mis rääkisid reklaami ja turunduse ajaloo mõrumatest ja magusamatest momentidest.
Ühendasutuse projektid pälvisid laval igat karva mune, mis tähendab, et teeme olulisi asju, teeme neid hästi ja meil on õnn teha neid Eesti tipp-partneritega – näiteks auhinnatud projektide listis sageli korduv agentuur Jolos sai aasta agentuuri tiitli.
Kullad
- Üritusturunduse / väliskommunikatsiooni ürituse kuldmuna: ühendasutuse ja partnerite ning Jolose koostööprojekt Eesti parimate ettevõtete tunnustamise gala
- Üritusturunduse / promotsiooni kuldmuna: Rally Estonia, Visit Estonia ja Jolose koostööprojekt WRC Rally Estonia
Hõbedad
- PR-kampaania / mõjutusturunduse hõbemuna: Visit Estonia ja Hispaania agentuuri Blueroom Project koostööprojekt Hispaania moekunstniku Duyosega
- PR-kampaania / sündmuse kommunikatsiooni hõbemuna: Visit Estonia Michelini Eestisse toomise projekt
- PR-kampaania / integreeritud kommunikatsiooni hõbemuna: Visit Estonia, Soome kõige popima räpipundi Teflon Brothersi ja Havas Creative’i koostööprojekt
- Turunduskommunikatsiooni / sotsiaalmeedia postituse hõbemuna: Work Estonia ja Age Creative’i koostööprojekt
Pronks
- Üritusturunduse / promotsiooni pronksmuna: ühendasutuse ja Jolose messilahendus Nordic Business Forumile