Vaata peasisu

Nextrade’i hüppeline kasv: enam kui 1500 registreeritud jaemüüjat ja 250 000 müügiartiklit

EASi ja KredExi ühendasutus
29. mai 2020
4 min

Tõlge messe frankfurt pressiteatest, mai 2020

Koroona pandeemia ei võimalda praegu korraldada kohapealseid messikohtumisi. Messi eksponentidel ja külastajatel on sellises olukorras väga keeruline ärisuhteid hoida. Eelkõige seda silmas pidades pakub tellimis- ja andmehaldusportaal Nextrade messiosalistele uusi võimalusi oma ärisuhete digitaalseks haldamiseks igal ajal. Jaemüüjad saavad siin esitada ööpäev läbi tellimusi ning seda praegu kehtivatest ametlikest meetmetest sõltumata

„Nextrade ületas äsja 1500 registreeritud jaemüüja künnise ning platvormil tegutsevad aktiivselt osalejad 55 riigist. See näitaja vaid suureneb. Tarnijate osas on end registreerinud juba 185 ettevõtet 17 riigist, kes pakuvad enam kui 250 000 müügiartiklit ning uusi tooteid lisandub iga päev. Meie uusimate tarnijate hulka kuuluvad tuntud ettevõtted, nagu näiteks Artebene, Le Feu, Emform, Mags, Noi, Römertopf ja Sigikid,“ sõnab nmedia tegevdirektor Nicolaus Gedat, kes on portaali edu üle väga rõõmus.

www.nextrade.market

nmedia tegevdirektor ja Tendence’i ja Nordstili messidirektor Philipp Ferger on samuti jõudnud positiivse järelduseni: „Meie messide, eelkõige Ambiente’i, Tendence’i ja Nordstili, külastajad on Messe Frankfurti täiendavad ning tasuta teenused hästi vastu võtnud. Mai alguses käivitasime esimestel Euroopa turgudel, nagu näiteks Taani, Prantsusmaa, Holland, Poola ja Rootsi, koostöös Messe Frankfurti sealsete müügipartneritega rahvusvaheliseturunduskampaania. Nagu tänaseks näha, siis kogub portaal kiiresti ka rahvusvahelist tuntust.“

Nextrade’i eesmärk on toetada jaemüüjaid ärisuhete hoidmisel väljaspool sektoripõhiseid messe ja anda neile võimalusi portaali abil tasakaalustada kuhjunud tellimusi. Samal ajal saavad jaemüüjad leida portaalis uusi tarnijaid. Seega loob tellimis- ja andmeplatvorm uued kanalid ja kontaktid. „Oleme messide korraldajana täheldanud, et alates aasta algusest on kohtumised suurel määral sõltunud välistest teguritest, nagu näiteks koroonaviirusest.

Veebiplatvormid ei saa messe, isiklikke kohtumisi ega tootekogemusi asendada, kuid need on oluliseks täienduseks ning hetkel suurepäraseks alternatiiviks meie klientide äritegevusele. Vaatamata kõigile katsumustele, millega jaemüüjad peavad silmitsi seisma, on tore näha, millise järjekindlusega nad praegusel ajal oma tööd jätkavad ja püsivad erineval moel aktiivsena,“ jätkab Ferger.

Sellegipoolest ei ole veebiplatvorm suunatud vaid messiosalistele. Kodu ja elustiili valdkonna esimese ettevõtete vahelise digitaalse müügiplatvormina toob see kogu tööstusharu pakkumise ja nõudluse digitaalsel kujul kokku, luues seega mõlema poole jaoks suurepäraseid lisaväärtusi. Samuti pakub see tarnijatele uusi müügi- ja turunduskanaleid ning seda eriti välismaal. Nextrade võimaldab neil lihtsasti kaasata kaubanduspartnereid nii kodumaalt kui mujalt, kelleni varem messide või muude müügikanalite kaudu ei ole jõutud.

Pressiteave ja fotomaterjal
http://messefrankfurt.com/journalisten

Nextrade – digitaalne müügiplatvorm
Uus tarbekaupade tarnijatele ja jaemüüjatele suunatud digitaalne tellimis- ja andmehaldussüsteem avardab messide võimalusi ja võimaldab esitada tellimusi igal ajal ning 365 päeva aastas. www.nextrade.market

Conzoom Solutions – jaemüüjate platvorm
Conzoom Solutions on teabeplatvorm, milles on saadaval hulgaliselt erinevaid uuringuid, trende käsitlevaid ettekandeid ja töötubasid. See annab täieliku ülevaate Messe Frankfurti tarbekaupade sektori rahvusvahelisest portfellist, koondades jaemüüjate jaoks hulgaliselt erinevat teavet. www.conzoom.solutions

Messe Frankfurti taustteave
Messe Frankfurt on maailma suurim messide, konverentside ja ürituste korraldaja, kellel on oma näitusepind. Ettevõttel on enam kui 2600* töötajat 30 asukohas ning aastane müügitulu ulatub ligikaudu 733 miljoni euroni*. Meil on erinevate sektoritega tihedad sidemed ning me oleme oma messide ja üritustega oma klientide teenistuses. Grupi üheks peamiseks universaalteenuse pakkujaks on selle tihe üleilme müügivõrgustik. Meie terviklik teenuste valik – nii kohapeal kui ka veebis – tagab, et kliendid üle kogu maailma saavad nautida ürituste kavandamisel, korraldamisel ja läbiviimisel järjepidevalt kõrget kvaliteeti ja paindlikkust. Me pakume näituseruumide renditeenust, messide korraldus- ja turundusteenust, personali- ja toitlustusteenust. Ettevõte, mille peakorter asub Frankfurt am Mainis, kuulub Frankfurti linnale (60%) ja Hesseni liidumaale (40%).

Lisateabe saamiseks külastage meie veebilehte: www.messefrankfurt.com
* 2019. aasta esialgsed andmed

Jaga postitust

Tagasi üles