Vaata peasisu

Fotod: Eesti ettevõtted osalesid rahvusvahelisel toidusektori messil Dubais

EASi ja KredExi ühendasutus
20. aprill 2021
2 min

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) viis ettevõtted riikliku ühisstendiga maailma suurimale toidu- ja joogisektori messile Gulfood 2021, mis toimus veebruari lõpus Dubais. Eesti ühisstendil osalesid Balsnack International Holding, EBM Grupp, Valio Eesti, Karila, Revala ja Salvest.

EASi rahvusvahelise müügi valdkonnajuhi Marge Pihlapuu sõnul hindavad Eesti ettevõtted Gulfoodi messi väga, sest siin liigub külastajaid mitte ainult Araabia Ühendemiraatidest, vaid ka teistest Lähis-Ida riikidest, samuti Aafrikast ja Aasiast. „Siin käivad potentsiaalsed partnerid, keda Euroopa messidel ei kohta ning see avab uued turud ja võimalused,” selgitas Pihlapuu. Ta lisas, et pandeemia tõttu ei jõudnud seekord messile näiteks Saudi Araabia kliendid, kuid sellele vaatamata jäid meie ettevõtted ärikontaktide arvu ja kvaliteediga väga rahule.

Eestis Oilio kaubamärgi all toiduõlisid tootev EBM Grupp vormistas messil vähemalt ühe tehingu ära. „Saime väga häid kontakte ja suutsime ka koha peal ühe konkreetse tehingu ära teha,“ rääkis EBM Grupi müügijuht Margit Toompalu. EBM Grupp osaleb Gulfoodil juba mitmendat korda ning tema sõnul on usalduse kasvatamiseks oluline järjepidevalt pildis olla.

Messiga paralleelselt toimub Gulfoodil mitmeid üritusi. Nende hulgas ka toiduinnovatsiooni konkurss „Gulfood Innovation Awards 2021“, kus Eesti ettevõte Revala pääses innovatiivsete piimatoodete kategoorias finaali. Seekord oli edukas nende mikseriga valmistatav probiootikumidega rikastatud mustsõstra jäätisepulber.

Innovaatilisi jäätisepulbreid tootev Revala OÜ osales messil juba kuuendat korda. Nende müügijuhi Kai Lehe sõnul on Gulfood vaieldamatult regiooni parim mess, kus külastajate seas on palju Araabia, Aafrika ja Aasia riikide esindajaid – sel aastal oli külastajaid kokku 156-st riigist.

“Arvestades keerulist olukorda, oli külastajaid oodatust isegi rohkem, kuid mitmed potentsiaalsed koostööpartnerid jäid ka viimasel hetkel tulemata. Seevastu need, kes kohale tulid, olid professionaalsemad, ja teadsid, mis tooteid nad konkreetselt otsivad,” rääkis Lehe ning lisas, et nüüd jätkub kõva töö, et messilt saadud kontaktidest ka reaalseid tehinguid tuleks.

Gulfood on üks maailma suurimaid toidu- ja joogisektori messe, mis toimub igal aastal Dubai World Trade Centeris. Eesti oli ühisstendiga väljas neljandat korda.

Projekti kaasrahastatakse Euroopa Liidu Regionaalarengu Fondi vahenditest.

Fotogalerii leiab siit

Jaga postitust

Tagasi üles