Hiina jaemüügiketi kampaania toidu- ja joogisektorile
Kutsume ettevõtteid osalema kampaanias, mis leiab aset jaemüügikettides Põhja-ja Lõuna-Hiinas. Kampaania toob kokku mitmest Euroopa Liidu riigist pärit eelpakendatud tooted paigutades need ühisstendina tuntud jaemüügikettidesse – Jenny Wang ja Corner’s Deli.
Tooted, mis on oodatud kampaaniasse: piimatooted, suupisted, vesi, õlu, maiustused, imikutoit, taimne toit, jne. Tooteid reklaamitakse nii müügipinnal supermarketites kui ka digitaalselt sotsiaalmeedia ja veebimüügikanalite kaudu.
Palume kandideerida hiljemalt 30. juuniks kell 12:00.
Kellele on kampaanias osalemine mõeldud?
- Ettevõttel peavad olema enda tooted Hiinas juba saadaval
- Ettevõtte intellektuaalomand peab olema Hiinas juba kaitstud
- Ettevõttel on läbirääkimisteks saadaval kohalikud esindajad
- Reklaamitav toode vastab Hiina P.C.R reeglitele ja määrustele
- Vähese tähtsusega abi (VTA) ei ületa 2200 eurot. Antud kampaania osalemise arvestusliku VTA summa kohta saab infot projektijuhilt.
Osalemise tingimused
- 1-2 toodet kampaanias osaleva ettevõtte kohta
- Igal ettevõttel on maksimaalselt 1 toode jaemüügiketi kohta
- Kokku on ühisstendil 9 toodet:
- sama kaubamärki esindav erineva suurusega pakend loetakse 1 tooteks
- sama kaubamärki esindav erineva maitsega tootega loetakse 2 tooteks
- Piiratud toodete väljapaneku tõttu osalemine toimub “kes ees, see mees” põhimõttel
- Antud ühisstendi kampaanias osalevate kaubamärkide arv on kuni kaheksa ettevõtet
Kampaania sisuline ülesehitus
- Tooteid reklaamitakse kolm nädalat jaeketi kohta, sealjuures igat riiki tuuakse esile eraldi 3-päevase reklaamiga.
- 9 tundi toote esitlust jaeketi kohta koos määratud esitlejaga.
- 100 000 veebikajastust (WeChat Mini programm) ja 8 000 kuvamist offline ehk jaeketi kohta
Kohapealne jaeketis ühisstendina väljasolek:
Põhja-Hiina
Aeg: oktoober/november
Asukoht: Peking
Kaupluste arv: 5
Jaekett: Jenny Wang
Lõuna-Hiina (Guangdongi ja Hainani provintsid)
Aeg: november/detsember
Asukoht: Guangzhou, Dongguan, Foshan, Sanya, Panyu
Kaupluste arv: 5
Jaekett: Corner’s Deli
Kampaania võib muutuda seoses COVID-i piiranguga kohalikul turul.
Ajakava
juuli, august
läbirääkimised kaubanduskettidega
august
turundusmaterjalide ja toodete saatmine jaeketi lattu
september
digikampaania algus
Kampaaniast
- 1-2 toodet kampaanias osaleva ettevõtte kohta
- Igal ettevõttel on maksimaalselt 1 toode jaemüügiketi kohta
- Kokku on ühisstendil 9 toodet:
- sama kaubamärki esindav erineva suurusega pakend loetakse 1 tooteks
- sama kaubamärki esindav erineva maitsega tootega loetakse 2 tooteks
- Piiratud toodete väljapaneku tõttu osalemine toimub “kes ees, see mees” põhimõttel
- Antud ühisstendi kampaanias osalevate kaubamärkide arv on kuni kaheksa ettevõtet
- Tooteid reklaamitakse kolm nädalat jaeketi kohta, sealjuures igat riiki tuuakse esile eraldi 3-päevase reklaamiga.
- 9 tundi toote esitlust jaeketi kohta koos määratud esitlejaga.
- 100 000 veebikajastust (WeChat Mini programm) ja 8 000 kuvamist offline ehk jaeketi kohta
Kohapealne jaeketis ühisstendina väljasolek:
Põhja-Hiina
Aeg: oktoober/november
Asukoht: Peking
Kaupluste arv: 5
Jaekett: Jenny Wang
Lõuna-Hiina (Guangdongi ja Hainani provintsid)
Aeg: november/detsember
Asukoht: Guangzhou, Dongguan, Foshan, Sanya, Panyu
Kaupluste arv: 5
Jaekett: Corner’s Deli
Kampaania võib muutuda seoses COVID-i piiranguga kohalikul turul.
juuli, august
läbirääkimised kaubanduskettidega
august
turundusmaterjalide ja toodete saatmine jaeketi lattu
september
digikampaania algus