Vaata peasisu Eesti Arengu Sihtasutuse, Euroopa Liit Euroopa struktuuri- ja investeerimisfondid ning Eesti Tuleviku Jaoks

Hiina jaemüügiketi kampaania toidu- ja joogisektorile

Kutsume ettevõtteid osalema kampaanias, mis leiab aset jaemüügikettides Põhja-ja Lõuna-Hiinas. Kampaania toob kokku mitmest Euroopa Liidu riigist pärit eelpakendatud tooted paigutades need ühisstendina tuntud jaemüügikettidesse – Jenny Wang ja Corner’s Deli.

Tooted, mis on oodatud kampaaniasse: piimatooted, suupisted, vesi, õlu, maiustused, imikutoit, taimne toit, jne. Tooteid reklaamitakse nii müügipinnal supermarketites kui ka digitaalselt sotsiaalmeedia ja veebimüügikanalite kaudu.

Palume kandideerida hiljemalt 30. juuniks kell 12:00.

 

 

Keel
inglise keel
Asukoht
Põhja- ja Lõuna-Hiina
Kulu
VTA 2200
Staatus
Registreerimine avatud

Kellele on kampaanias osalemine mõeldud?

  • Ettevõttel peavad olema enda tooted Hiinas juba saadaval
  • Ettevõtte intellektuaalomand peab olema Hiinas juba kaitstud
  • Ettevõttel on läbirääkimisteks saadaval kohalikud esindajad
  • Reklaamitav toode vastab Hiina P.C.R reeglitele ja määrustele
  • Vähese tähtsusega abi (VTA) ei ületa 2200 eurot. Antud kampaania osalemise arvestusliku VTA summa kohta saab infot projektijuhilt.

Osalemise tingimused

  • 1-2 toodet kampaanias osaleva ettevõtte kohta
  • Igal ettevõttel on maksimaalselt 1 toode jaemüügiketi kohta
  • Kokku on ühisstendil 9 toodet:
    • sama kaubamärki esindav erineva suurusega pakend loetakse 1 tooteks
    • sama kaubamärki esindav erineva maitsega tootega loetakse 2 tooteks
  • Piiratud toodete väljapaneku tõttu osalemine toimub “kes ees, see mees” põhimõttel
  • Antud ühisstendi kampaanias osalevate kaubamärkide arv on kuni kaheksa ettevõtet

Kampaania sisuline ülesehitus

  • Tooteid reklaamitakse kolm nädalat jaeketi kohta, sealjuures igat riiki tuuakse esile eraldi 3-päevase reklaamiga.
  • 9 tundi toote esitlust jaeketi kohta koos määratud esitlejaga.
  • 100 000 veebikajastust (WeChat Mini programm) ja 8 000 kuvamist offline ehk jaeketi kohta

Kohapealne jaeketis ühisstendina väljasolek:

Põhja-Hiina
Aeg: oktoober/november
Asukoht: Peking
Kaupluste arv: 5
Jaekett: Jenny Wang

Lõuna-Hiina (Guangdongi ja Hainani provintsid)
Aeg: november/detsember
Asukoht: Guangzhou, Dongguan, Foshan, Sanya, Panyu
Kaupluste arv: 5
Jaekett: Corner’s Deli

Kampaania võib muutuda seoses COVID-i piiranguga kohalikul turul.

Ajakava

juuli, august
läbirääkimised kaubanduskettidega

august
turundusmaterjalide ja toodete saatmine jaeketi lattu

september
digikampaania algus

Kampaaniast

  • 1-2 toodet kampaanias osaleva ettevõtte kohta
  • Igal ettevõttel on maksimaalselt 1 toode jaemüügiketi kohta
  • Kokku on ühisstendil 9 toodet:
    • sama kaubamärki esindav erineva suurusega pakend loetakse 1 tooteks
    • sama kaubamärki esindav erineva maitsega tootega loetakse 2 tooteks
  • Piiratud toodete väljapaneku tõttu osalemine toimub “kes ees, see mees” põhimõttel
  • Antud ühisstendi kampaanias osalevate kaubamärkide arv on kuni kaheksa ettevõtet

  • Tooteid reklaamitakse kolm nädalat jaeketi kohta, sealjuures igat riiki tuuakse esile eraldi 3-päevase reklaamiga.
  • 9 tundi toote esitlust jaeketi kohta koos määratud esitlejaga.
  • 100 000 veebikajastust (WeChat Mini programm) ja 8 000 kuvamist offline ehk jaeketi kohta

Kohapealne jaeketis ühisstendina väljasolek:

Põhja-Hiina
Aeg: oktoober/november
Asukoht: Peking
Kaupluste arv: 5
Jaekett: Jenny Wang

Lõuna-Hiina (Guangdongi ja Hainani provintsid)
Aeg: november/detsember
Asukoht: Guangzhou, Dongguan, Foshan, Sanya, Panyu
Kaupluste arv: 5
Jaekett: Corner’s Deli

Kampaania võib muutuda seoses COVID-i piiranguga kohalikul turul.

juuli, august
läbirääkimised kaubanduskettidega

august
turundusmaterjalide ja toodete saatmine jaeketi lattu

september
digikampaania algus