Ettevõtlusauhind aitas kasvatada Ampler Bikesi tuntust tööandjana
Mullu pälvis konkursil “Ettevõtluse auhind 2020” aasta disainirakendaja auhinna elektrimootoriga jalgrataste tootja Ampler Bikes. Konkursivõidu tulemusena kasvas eelkõige Ampler Bikesi tuntus tööandjana, mida ettevõtte asutaja ja juht Ardo Kaurit peabki kandideerimise peamiseks eesmärgiks.
Ardo Kauriti sõnul on Ampler Bikesil läinud peale mullust konkurssi üsna kenasti, kuigi koroonakriis ei ole jätnud puutumata pea kedagi. “Meie nokk on ikka pigem ülespoole suunatud, kuigi globaalsete tarneahelate raputus on meiegi tegevusele mõju avaldanud – kui rattal on üks komponent puudu, siis jääb müük katki. Kuid usume, et tegu on ajutiste muredega,” on Ardo lootusrikas.
Töötajate värbamiseks tuleb pildil püsida
Auhinna pälvimise mõju ettevõtte majandustulemustele on Ardo sõnul keeruline hinnata. “Eestiga on seotud vaid üks protsent meie müügimahust, seega ei ole siinne turg meie ärilises fookuses.” Ardo hinnangul võiks disainitiitli võitmine anda suuremat efekti B2B segmendis, kuid Ampler Bikesi klientideks on lõpptarbijad, kellele selline tunnustus nii suurt muljet ei avalda.
Küll aga on aasta disainirakendaja tiitli võitmisel selge mõju Ampler Bikesi kui tööandja mainele.
“Meie jaoks oligi kandideerimise peamine eesmärk oma tuntuse suurendamine ning see on andnud tõuke teadlikumaks tegevuseks tööandja brändi arendamisel.” Ambitsioonika kasvusihiga ettevõte vajab palju häid töötajaid ning värbamiseks tuleb potentsiaalsetel tööandjatel pildil püsida. “Täna teatakse Ampler Bikesi varasemast oluliselt paremini ning konkurssidel kandideerib üha rohkem inimesi, kes tahavadki just siia ettevõttesse tööle tulla,” ei varja Ardo oma rahulolu.
Auhinnad ei ole uuendusliku jalgrattatootja jaoks ettevõtte arenduses kõige olulisemal kohal, kuid võidukogemus andis Ampler Bikesi tiimile väga hea enesetunde ning nii sündis veel üks verstapost ettevõtte ajaloos, mille üle tasub uhkust tunda. Ka igas töökuulutuses on “Ettevõtluse Auhinna” konkursivõit kenasti esile toodud.
Kandideerimine aitab näha ettevõtet välisvaatleja pilguga
Nii julgustab Ardo teisigi ettevõtjaid kandideerima ettevõtlusega seotud auhindadele, sest võita on rohkem, kui kaotada. “Sel aastal jätame küll kandideerimise vahele, et teistele samuti võimalus anda. Kuid aasta ettevõtte tiitlit sooviks küll oma riiulis näha,” muigab Ardo kavalalt. Ühe põhjusena kandideerimiseks toob ta esile just võimalust jutustada oma lugu laiemale publikule.
Kandideerimisprotsess aitab ka oma ettevõtet vaadata välise pilguga, pealegi ei võta see palju vaeva. Kuid võita on palju! Ja eelkõige on see hea võimalus öelda oma tiimile “aitäh”,
lõpetab Ardo.
Kandideerimine “Ettevõtluse auhinnale 2021” on avatud kuni 5. juulini. Loe lähemalt ->