Eestit tutvustavad vahendid võitsid rahvusvahelisel konkursil parima disaini auhinna
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) poolt loodud Eestit tutvustavad vahendid võitsid rahvusvahelisel City Nation Place Awards konkursi finaalis parima disaini kasutamise auhinna ning olid nomineeritute hulgas ka parima asukoha brändi kategoorias. Konkursile esitati sellel aastal üle 100 töö 16 riigist ning võitjad kuulutati välja rahvusvahelisel konverentsil Londonis 8. novembri õhtul.
Parima disaini kasutaja kategoorias hinnati, kas brändi disaini loomisel on lähtutud strateegiliselt läbimõeldud plaanist, mis põhineb uurimustööl ning kas loovlahendus töötab pikemas ajaperspektiivis just põhilistes sihtgruppides.
„Mul on väga hea meel, et rahvusvahelised eksperdid Eesti tutvustamiseks loodud kontseptsiooni ning materjale kõrgelt hindavad ja tunnustavad. Oleme saanud välismaalt palju positiivset tagasisidet ja eks Eesti tutvustamine just välismaal ongi EASi poolt loodud sõnumite ja visuaalse keele eesmärk,“ ütles Eesti brändi projektijuht Liisi Toots ja lisas, et kui Eesti tuntus maailmas kasvab, tuleb siia ka rohkem turiste, investeeringuid ja ärikontakte ning paranevad meie ettevõtete võimalused eksportida.
Konkursil osalesid nii riikide kui ka linnade tutvustamiseks loodud lahendused, sealhulgas näiteks Šotimaa, Barcelona, Eindhoveni ja Helsingborgi brändid. Korraldajate sõnul on näha, et erinevad kohad, linnad ja riigid mõistavad aina enam läbimõeldud kommunikatsiooni vajadust ning selle mõju turismile, majanduse arengule ja elukvaliteedile laiemalt.
Uued Eesti tutvustamise põhimõtted ja töövahendid töötati välja 2016. aastal Eesti Disainimeeskonna poolt ning on tänaseks leidnud laialdast rakendamist nii avaliku sektori organisatsioonide kui ka erasektori poolt.