Vaata peasisu

Eesti märgi ideekavandi konkurss lõppes

EASi ja KredExi ühendasutus
11. märts 2016
2 min

Peale nõupidamisi mitmete disainerite ja Eesti riigi brändi oluliste valdkondade esindajatega, otsustas brändiuuenduse meeskond, et Eesti märgi ideekavandi konkursi peaauhindade asemel jagatakse võidufond kõigi finalistide vahel ning kolme parimat kohta välja ei anta.

Konkursi käigus esitati ligi 700 kavandit ning see aitas kaasavas vormis arutleda Eestile oluliste märkide ja sümbolite üle. Samas ei toonud konkurss selliseid töid, mille edasiarendamisel oleks jõutud parima võimaliku tulemuseni.

“Me oleme tänulikud kõigile nendele inimestele, kes on “Mis on Eesti” ühisloomesse panustanud ja panustavad. Eriline tänu ja tunnustus neile viiele autorile-kollektiivile, kelle tööd kandideerisid auhindadele ja kelle vahel jagame auhinnafondi võrdsetel alustel. Rahva kaasamine ideekonkursina andis meile hea ülevaate sellest, milliseid kujundeid ja sõnumeid Eestiga seostatakse ning samas käivitas tulise arutelu selle üle, kas valitud tee viib meid riigile sobiva ja parima lõpplahenduseni,” ütles Eesti riigi brändi uuendamise eestvedaja Paul Kristjan Lilje.

“Kõik ühisloome käigus saadetud pildid ja mõtted, Eesti tulevikuloo arutelud on meile heaks täienduseks Eestit tutvustavate materjalide valmistamisel ning kutsume üles kõiki eestimaalasi jätkama unistamist Eesti tulevikust ja saatma meile oma lugusid misoneesti.err.ee lehe kaudu”, lisas Lilje.

Järgmisena on riigi brändi meeskonnal plaanis märtsi keskpaigas kokku kutsuda disaineritest ja riigi esindajatest koosnev ümarlaud, arutamaks kuidas jõuda parimate visuaalsete lahendusteni Eesti tutvustamiseks.

Ühisloome ja ideekavandi konkurss on üks etapp Eesti riigi brändi uuendamise protsessist, mille käigus on tänaseks tehtud sadakond süvaintervjuud, viidud läbi küsitlusi ja uuringuid, arutletud töötubades ligi 500 spetsialisti kaasabil Eesti väärtuste ja tugevuste üle. Brändiuuenduse lõpptärmin on seotud Euroopa Liidu eesistumise ja Eesti Vabariigi sajanda sünnipäeva tähistamisega 2018. aastal.

Lisainfo:
Paul Kristjan Lilje
Eesti riigi brändi juht
tel: 5013155
post: [email protected]

Jaga postitust

Tagasi üles