Vaata peasisu
Tagasi

e-Eesti Esitluskeskus

Eesti on tänaseks maailmas tuntud kui üks digitaliseerimise eestvedajatest, mistõttu on kasvanud ka huvi meie e-lahenduste, kogemuste ja tuleviku innovatsioonide vastu.

E-Eesti esitluskeskus tutvustab väliskülalistele e-Eesti edulugu, e-lahendusi, IKT sektorit ja koostöövõimalusi edukate e-lahenduste taga olevate kohalike ettevõtete ja ekspertidega.

Tutvu e-Eestiga

kuidas saame Eesti IKT ettevõtet aidata?

  • Arendame rahvusvahelist kontaktivõrgustikku välisvisiitide ja B2B, B2G, G2G kohtumiste organiseerimise teel
  • Kujundame digiühiskonna mainet läbi kampaaniate, rahvusvahelise meedia ja sotsiaalmeedia kanalite
  • Loome Eesti ettevõtetele ekspordivõimalusi kaasates partnerettevõtteid esitlustele ja workshoppidele

kogemuslood

Guardtime
Guardtime

Esitluskeskuse üritused on heaks võimaluseks oma sõnumite ja müügiargumentide arendamiseks. Lisaks saab esitluskeskuse delegatsioonide kaudu sisendit oma toodete arendamiseks ning infot selle kohta, kuidas suured sihtkliendid oma tehnoloogialahendusi ja partnereid valivad.

Auvetech
Auvetech

Esitluskeskuse üritused on hea koht enda nähtavuse tõstmiseks ja turundamiseks. Lisaks saab esitluskeskust külastavatele välisdelegatsioonidele pakkuda võimalust sõita isesõitva bussiga, mis jätab alati palju sügavama mulje, kui turundusmaterjalid suudaksid.

Nortal AS
Nortal AS

Esitluskeskuse kaudu saab väärtuslikke kontakte potentsiaalsete klientide näol ning aitab kaasa ka usalduse tekkimisele osapoolte vahel. Esitluskeskuse kaudu saadud kontaktidega toimub jätkusuhtlus mitmel turul ja tasandil.

Digiexpo

Digiexpo on veebikeskond, mis koondab Eesti IKT-ettevõtete loodud e-riigi lahendusi ja e-teenuseid. Platvorm aitab rahvusvahelistel ettevõtetel ja organisatsioonidel siinsete ekspertide ja ettevõtete seast leida sobiva koostööpartneri oma digitaliseerimisplaanide elluviimiseks või e-teenuste arendamiseks.

 

Külasta digiexpot

Eesti eksport Aasiasse

Eesti ettevõtted eksportisid käesoleva aasta teises kvartalis seitsmesse Aasia riiki (Hiina, India, Jaapan, Singapur, Korea Vabariik, Tai ja Vietnam) kaupu ja teenuseid kokku 181,4 miljoni euro eest, mis moodustas kogu Eesti ekspordist 2%. Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga vähenes eksport nimetatud Aasia riikidesse 11% (Eesti eksport tervikuna kasvas samal perioodil 23%). Kõige kiiremini kasvas eksport Jaapanisse (44%). Eksport Singapuri (-50%), India (-30%) ja Vietnami (-17%) võrreldes aastataguse ajaga vähenes.

Kagu-Aasias virvendab Vietnami täht

Vaevalt leidub kedagi, kes kahtleks ekspordi vajalikkuses. Eksport aitab suurendada ettevõtete käivet ja kasumit, kuid samas ka luua võimalusi äririskide maandamiseks erinevatele turgudele laienemise läbi. See omakorda aitab omandada uusi teadmisi ja kogemusi, mis võivad viia uute tehnoloogiate ja turupraktikate loomiseni. Riiklikult on eksport ülimalt oluline kohaliku majanduse stimuleerimiseks tuluvoogude loomise kaudu peamiselt töökohtade loomise pärast. Euroopa Liidu ekspordimahtude pidev kasv on avaldanud otsest mõju töökohtade loomisele ning EL statistika kohaselt toetas 2019. aastal Euroopa Liidu eksport ühendusevälistesse riikidesse vähemalt 38 miljonit töökohta. Möödunud aastal kuulus Eesti Euroopa Liidu liikmesriikide seas kolme tippriigi hulka, kes suutis kasvatada oma ekspordimahte ühendusevälistele

Lõuna-Koreas kasvab huvi valmismajade vastu

Lõuna-Korea vajab säästlikumaid ja keskkonnasõbralikumaid ehituslahendusi ning sobivaimaks lahenduseks võiksid olla moodul- ja elementmajad. Eesti valmismajade tootjatel tasub hoida silma peal Koreas tärkavatel perspektiivikatel koostöö- ja müügivõimalustel. Puidust moodulmajad on olnud suvilatena populaarsed Lõuna-Koreas juba varemgi, kuid nüüd nähakse neis võimalust ka suuremate kuurortide, pansionaatide ning villade ehitamisel. Investeerimispanga Mirae Asset Securities hinnangul on eraisikutele mõeldud moodulmajade turg kasvanud viimastel aastatel plahvatuslikult – 2019. aasta müügimaht ulatus üle 500 miljoni euro, kuid käesoleva aasta lõpuks oodatakse kasvuks üle 1,5 miljardi euro. Tänavu juulis teatas ka Lõuna-Korea transpordi-, maa- ja taristuministeerium kavast suurendada elamufondi eelkõige just moodulmajade arvel. Tuleviku nõudluse kasvu

Teeme selgeks, milline on sinu ettevõttes innovatsiooni juhtimine

Koroona, muutused tarneahelates, sõda, energia ja toormete hinnad, inflatsioon… Turbulentsetest aegadest tulevad edukalt läbi innovaatilised ettevõtted, kes tunnevad ennast, oma konkurente, kliente ja ettevõtlusmaastikku laiemalt, kirjutab meie innovatsiooniekspert Terje Kaelep. Pakun välja ühe kiirema ja teise pisut põhjalikuma meetodi, kuidas saada oma ettevõttest ja eelkõige innovatsiooni juhtimisest aus ülevaade. Vaatame, kas hea idee teekond sinu ettevõttes on kadalipp, millest tuleb kriimude ja hoopide hinnaga läbi murda või hoopis õlitatud masinavärk, mis toob väärt ideed turule Innovatsiooni defineeritakse erinevalt, aga kordame üle kõige olulisema – leiutis, millest kellelegi tulu ei teki, pole innovatsioon. Innovatsioon on ettevõtte jaoks võimaluste leidmine ja nende

Eesti ettevõtted osalevad Saksamaal mahetoidu messil

26.-29. juulini toimub Saksamaal Nürnbergis mahetoidu mess BioFach 2022. Ühisstendiga viib Eesti ettevõtted üritusele EASi ja KredExi ühendasutus koostöös Toiduainetööstuse Liiduga. Eesti ettevõtetest osalevad ühisstendil Chaga OÜ, Chocolala OÜ, Eesti Maheproteiini Ühistu, Freezedry OÜ, LOOV Organic OÜ ja Saaremaa DeliFood OÜ. „Eestis on palju mahetoiduainete väiketootjaid, kes on innovatiivsed ja suudavad pakkuda maailmaturule kõrge kvaliteediga jätkusuutlikke tooteid. BioFach kui maailma juhtiv mahetoidu ja -kosmeetika mess on ülihea võimalus tutvustada oma tooteid, end trendidega kurssi viia ja uusi kontakte luua,“ sõnas EASi Saksamaa ekspordinõunik Leana Kammertöns ning lisas, et just seepärast on ka Eesti tootjatele ülioluline Nürnbergis kohal olla. Chaga Health