e-Eesti Esitluskeskus
Eesti on tänaseks maailmas tuntud kui üks digitaliseerimise eestvedajatest, mistõttu on kasvanud ka huvi meie e-lahenduste, kogemuste ja tuleviku innovatsioonide vastu.
E-Eesti esitluskeskus tutvustab väliskülalistele e-Eesti edulugu, e-lahendusi, IKT sektorit ja koostöövõimalusi edukate e-lahenduste taga olevate kohalike ettevõtete ja ekspertidega.
kuidas saame Eesti IKT ettevõtet aidata?
- Arendame rahvusvahelist kontaktivõrgustikku välisvisiitide ja B2B, B2G, G2G kohtumiste organiseerimise teel
- Kujundame digiühiskonna mainet läbi kampaaniate, rahvusvahelise meedia ja sotsiaalmeedia kanalite
- Loome Eesti ettevõtetele ekspordivõimalusi kaasates partnerettevõtteid esitlustele ja workshoppidele
kogemuslood

Esitluskeskuse üritused on heaks võimaluseks oma sõnumite ja müügiargumentide arendamiseks. Lisaks saab esitluskeskuse delegatsioonide kaudu sisendit oma toodete arendamiseks ning infot selle kohta, kuidas suured sihtkliendid oma tehnoloogialahendusi ja partnereid valivad.

Esitluskeskuse üritused on hea koht enda nähtavuse tõstmiseks ja turundamiseks. Lisaks saab esitluskeskust külastavatele välisdelegatsioonidele pakkuda võimalust sõita isesõitva bussiga, mis jätab alati palju sügavama mulje, kui turundusmaterjalid suudaksid.

Esitluskeskuse kaudu saab väärtuslikke kontakte potentsiaalsete klientide näol ning aitab kaasa ka usalduse tekkimisele osapoolte vahel. Esitluskeskuse kaudu saadud kontaktidega toimub jätkusuhtlus mitmel turul ja tasandil.
Digiexpo
Digiexpo on veebikeskond, mis koondab Eesti IKT-ettevõtete loodud e-riigi lahendusi ja e-teenuseid. Platvorm aitab rahvusvahelistel ettevõtetel ja organisatsioonidel siinsete ekspertide ja ettevõtete seast leida sobiva koostööpartneri oma digitaliseerimisplaanide elluviimiseks või e-teenuste arendamiseks.


EASi ja KredExi ühendasutuse rakendusuuringute programmi (RUP) neljandas voorus said uudsete tehnoloogiate arendamiseks toetust 14 ettevõtet kogumahus 15 miljonit eurot. Arendusprojektide hulgast leiab lahendusi nii meditsiinis, droonide arenduses, agronoomia digitaliseerimises, tulevikutoidus, väetiste tootmises kui ka uut tüüpi elektrolüüserite ehitamises. Majandus- ja IT-minister Tiit Riisalo sõnul tuleb lähiaastatel nii riigil kui ettevõtetel uue kasvu leidmiseks oluliselt innovatsiooni panustada. „Innovatsiooni toetamine on oluline, et ühelt poolt oleks tagatud ettevõtete investeerimiskindlus ning teiselt poolt kõrgema lisandväärtuse loomine ja Eesti ekspordi kasv. Pakume ettevõtjatele tuge arenduse nö surmaoru läbimisel, kus riskid on kõige suuremad, et Eestist pärit kõrge lisandväärtusega tooted ja tehnoloogiad pääseksid maailmaturule

Eksport kokku Eesti ettevõtted eksportisid eelmise aasta kolmandas kvartalis Jaapanisse, Indiasse, Korea Vabariiki ja Hiinasse kaupu ning teenuseid kokku 199 miljoni euro eest, mis moodustas kogu Eesti kolmanda kvartali ekspordist 2,4%. Võrreldes eelnenud aasta sama perioodiga kasvas eksport nimetatud sihtriikidesse 49,5%. Eesti eksport kasvas tervikuna samal perioodil 21%. Riikide lõikes kasvas ekspordimaht võrreldes eelmise aasta sama perioodiga enim Indiasse (271%), muutus on tulnud kaupade ekspordi mahu mitmekordse suurenemise arvelt. Ekspordimaht on suurenenud ka Hiinasse (25%) ning Jaapanisse (14%). Korea Vabariiki vähenes kogueksport seejuures 14%. Kaupade ja teenuste eksport Ekspordi maht Jaapanisse, Indiasse, Korea Vabariiki ja Hiinasse oli kõige suurem eelmise

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium koostöös EAS ja Kredexi ühendasutusega toetavad 10 tudengite inseneeriavaldkonna arendusprojekti kogumahus 960 000 euroga. Majandus- ja Kommunikatsiooniminsteeriumi majandusarengu asekantsler Sille Kraami sõnul oli ta meeldivalt üllatunud, et konkurents toetusele oli väga tihe. „Mul on hea meel näha, et leidub nii palju hakkajaid tudengeid, kuna nemad on meie majanduse tulevik. Kõik projektid valmivad koostöös ettevõtetega, mis on suurepärane viis tudengitel tutvuda oma valdkonna ettevõtjate tegemistega,“ ütles Kraam. EASi ja KredExi ühendasutuse juhatuse liikme Sigrid Harjo sõnul tõi hindamiskomisjon esile tudengite professionaalsust ja ideede ambitsioonikust. „Kõik tudengid, kes nendes projektides kaasa löövad, saavad unikaalse ja samas ka praktilise kogemuse,“ sõnas

Eesti ettevõtted saavad oma tegevust USA turul laiendada, kui mõistavad sealseid turustuskanaleid ja valivad partnereid, kes aitavad neil sihtrühmani jõuda. Turustuskanaleid on tavaliselt kaks: otsene ja kaudne. Otseturustus hõlmab toodete müümist otse lõpptarbijatele ilma vahendajaid kaasamata. Kaudne levitamine hõlmab partnerlust: hulgi- ning jaemüüjad ja esindajad aitavad teie tootel-teenusel laiema tarbijaskonnani jõuda. Edukaks USA turule sisenemiseks on vaja kaasata õiged turustuspartnerid – see tähendab nii partneri rolli mõistmist turustusahelas kui ka tema oskuste-teadmiste hindamist ning kaalumist, kas need sobivad teie ärieesmärkidega. Siin on kolm olulist aspekti, millega turustuspartneri valimisel arvestada: Kui olete turustuspartnerid välja selgitanud, on ülioluline seada selged ootused ja

Kui töötate välja meditsiinitehnoloogia lahendust ja soovite oma äritegevust välisturgudel laiendada, mõelge Aafrika peale, kus toimub praegu palju. EASi ja KredExi ühendasutuse Ida-Aafrika riikide esindaja ja ekspordinõunik Joel Karubiu räägib, millised peaksid olema esimesed sammud, et Aafrika turule siseneda. Eesti idu- ja kasvuettevõtted pakuvad tervishoidu puudutavatele probleemidele mitmeid lahendusi, aga millist innovatsiooni on Aafrikas vaja? Joel Karubiu sõnul on Aafrikas kitsaskohaks kvaliteetsete terviseteenuste taskukohasus ja kättesaadavus, nii et seal on suur vajadus digitaalsete lahenduste järele. Aafrika on suur ja kui mõelda välisturgudele, on kindlasti keeruline valida, millistele riikidele keskenduda. Karubiu soovitab vaadata nende riikide poole, kus digitaalse tervishoiu mõiste pole
sind võib veel huvitada
Ühisstendid rahvusvahelistel ärimessidel
Saksakeelse müügikõne töötuba
Ekspordipartneri otsing
Ärimissioonid eksporditurule
Kontaktiotsingu teenus
Ekspordinõunike teenused sihtturgudel
Araabia Ühendemiraatide ekspordipartneri taustakontroll
Sihtturu seminarid
Arenduskoostöö eksperdid
Süsteemne eksport Euroopas digitaalsete müügikanalite kaudu
Rahvusvahelise eksperdi kaasamine
Süsteemne eksport Araabia Ühendemiraatides