Vaata peasisu

Äsja valminud strateegia aitab Eesti ettevõtetel Jaapani turule siseneda

EASi ja KredExi ühendasutus
6. juuni 2024
1 min

Jaapan on suuruselt 25. Eesti ekspordipartner, kuhu Eesti ettevõtted eksportisid mullu 113 miljonit euro väärtuses kaupu. Äsja valminud Jaapani turule sisenemise strateegia eesmärk on aidata veel rohkematel Eesti ettevõtetel antud turul jalg ukse vahele saada ja edukalt läbi lüüa.

Jaapan on Eesti jaoks üks olulisemaid kaubanduspartnereid Aasias ja koostöö on tihe e-riigi ja digiteenuste arendamisel, samuti kultuuri valdkonnas.  Äsja valminud strateegia on oluline abivahend Eesti ettevõtjatele, et aidata neil paremini siseneda antud turule ja seal edukalt tegutseda.   

Ekspordistrateegia eesmärk on kirjeldada Jaapani turu iseärasusi ja ostjate käitumist, samuti turule sisenemise strateegiaid viies sihtsektoris: IKT, toiduained ja joogid, elektroonika, tootmine, moodulmajad ja puittooted.  Lisaks leiab strateegiast infot ka Jaapani kultuuriliste nüansside ja äritavade kohta. 

Värskelt valminud Jaapani turule sisenemise strateegia on leitav SIIT. 

Välisministeerium loob Euroopa Liidu taasterahastu vahenditega 14 riigi- ja regioonistrateegiat, mis valmivad kõik hiljemalt 2025. aasta I pooles. 

Hea ettevõtja! Jaapanisse laienemise huvi korral tasub ühendust võtta ka EISi kohapealse ekspordinõunikuga Jaapanis – Kenji Ozakiga.

Kenji Ozaki

Ekspordinõunik (Jaapan)

kenji.​ozaki@​eas.​ee

+81 (0)80 4168 3826

Jaga postitust

Tagasi üles