Vaata peasisu

Kuidas oma äri edukalt arendada?

350+

2021.a kasutas 355 ettevõtet innovatsiooni toetavaid teenuseid

Ettevõtlusega alustamine algab ettevõtjaks saamise otsusest. Seejärel tuleb äriidee kindlaks määrata, hinnata selle elujõulisust, panna kokku meeskond ja hakata äri planeerima. Olulisteks sammudeks edasi on finantseerimiste kaasamine, tootearenduse protsess ja seejärel esimese kliendi leidmine. Kui ettevõte on jõudnud plaani elluviimiseni, ehk sisenenud turule ja leidnud esimesed kliendid, on võimalus hakata planeerima ka välisturgudele laienemist.

Pane oma äriidee proovile ajujahis

Pööra kriis oma ettevõtte kasuks julgete otsustega. Turbulentseid aegu tasub kasutada hoopis jõuliseks kasvuks. Näiteks võib kriis olal võimalus uue toote turule toomise planeerimiseks. Oluline on maandada äririske ning kindlustada õigete otsuste tegemine. Kriisis kasvamise meistriklassis töötame koos ettevõttega läbi olulisemad võtmekohad: uue toote positsioneering, ärimudel, turundus, lansseerimine.

Avasta kriisis kasvamise meistriklassi

Läbi teadmiste ja oskuste edendamise on võimalik ettevõttes läbi viia digi-, innovatsiooni-​ ja rohepööret. Need on hädavajalikud arengusuunad ettevõtete ellujäämiseks tänapäeva rahvusvahelises ärikeskkonnas ning neis peitub ka võimalus arenguhüppeks.

Samuti on laienemine uutele turgudele võimalus kasvuks. Toetame ettevõtete laienemist välisturgudele. Pole vaja leiutada jalgratast, vaid õppida saab ka teiste kogemusest. Pakume kogu turuteadmist süsteemselt ja kompaktselt ühest kohast

Avasta sihtturge

Muutuvas maailmas konkurentsivõimelisena püsimiseks tasub arendada organisatsioonis innovatsioonikultuuri. Innovatsioonijuhtimine stimuleerib uute ärimudelite, teenuste, toodete ja protsesside süstematiseeritud arendus ning kasvatab mõõdetavalt ärikasu. 2022. aastal alustame juhtidele mõeldud programmidega, millega asume vahendame kaasaegseid juhtimismeetodeid ja tööriistu. Siit leheld leiad peagi tippinnovaatorite programmi ja juhtide mentorprogrammi.

Ettevõtte strateegilisi eesmärke saab saavutada muutustele aegsasti reageerides. Et ellu jääda ja kasvada, peavad ettevõtted andma oma tootele lisaväärtusi, mille eest klient on nõus rohkem maksma. Aitame leida õigeid kontakte ja nõustame innovatsioonitegevuste koostöö loomiseks.

Võta ühendust arenduskoostöö ekspertidega

350+

2021.a kasutas 355 ettevõtet innovatsiooni toetavaid teenuseid

Work in Estonia Eesti HR Seltsi konverentsil: “Meeskonnaliikmete persoonibränd on oluline!”

13. veebruaril toimus Eesti HR Seltsi konverents “Data driven future”. Work in Estonia partnersuhete juht Suzanna Vatter ja ettevõtete konsultant Katre Rohumägi võtavad konverentsilt kaasa soojad kontaktid ja head mõtted Eesti personalitöötajate käest. Suzanna tõi välja, et konverentsil oli oluline olla, et näha vanu tuttavaid ja koostööpartnereid. “Meie boksist käisid läbi ka näiteks ettevõtjad Tartust, mis oli põnev. Palju tunti huvi meie rahvusvahelise maja tegevuse osas ja rääkisime pikemalt ka ühe tööstusettevõttega, kes ehitab uut tehast ja plaanib suuremal mahul värvata juba järgmisel aastal,” kirjeldas Suzanna. Inspireeriv ja põnev oli aga kogu konverentsi programm. “Kuulsin ettekannetest, kui palju on meil

Eesti rahvusvaheline maja räägib olulistel teemadel. Jaanuaris fookuses: tööõiguse veebiseminar

23. jaanuaril kell 16.30 räägime Eesti rahuvsvahelise maja korraldataval veebiseminaril koos Legidi spetsialistidega tööõigusest. “Tööõigus kui teadmine välistalentide seas Eestis võiks olla kordades tugevam. Seda taiplikust on vähe, sest inimestel on peas mesinädalate periood, kus ei süveneta või ei taibata küsida kõiki nüansse või vajalikke nurki läbi käia,” kirjeldab Eesti rahvusvahelise maja nõustamisspetsialist Sandra Rebane ja lisab, et välistalentidele on tekkinud probleeme puhkeaegade arvestamisega või puuduliku ja lausa kahjuliku töökeskkonnaga. “Viimase puhul selgituseks, et tööandja viis tehases läbi muudatused valgustite muutmisega, mis oli niivõrd eredad, et pärast viit kuud töötamist, rikkus valgustus noore naise silmad. Tööandja viga ei tunnistanud ning

Laura Sildmäe
Laura Sildmäe: “Välistalendipoliitika foorumilt suundusin koju teadmisega, et tipptalentide ligitõmbamise pärast muretsemine ei ole enam väikese entusiastide grupi huvi”

Tänavune Work in Estonia korraldatud Eesti välistalendipoliitika foorum oli tõeliselt huvitav ning tore oli näha, kui palju on erinevaid huvigruppe, kes seda teemat oluliseks peavad ja mõjutada soovivad. Alates tervishoiust kuni energeetikani on vajadus talentide järele peaaegu kõikjal! On ammu teada, et Eesti on tipptalentide pärast üle maailma rinda pistmas kõikide teiste riikidega ning selleks, et meie ettevõtted kasvaksid ja looksid maailma parimaid lahendusi, vajavad nad selleks õigeid inimesi. Kuigi mitmed organisatsioonid, inimesed ja ettevõtted (sealhulgas ka meie MoveMyTalentiga), on juba pikka aega töötanud erinevate lahenduste ja teenuste kallal, et tööandjatel oleks lihtsam parimaid inimesi siia tuua ning talentidel Eestis

Fotod: Eesti rahvusvaheline maja tähistas viiendat aastapäeva

Novembrikuus tähistas EASi ja KredExi ühendasutuse Work in Estonia programmi one-stop shop ehk ühtne teenuskeskus Eesti rahvusvaheline maja (International House of Estonia) viienda tegutsemisaasta täitumist. Selle aja jooksul on tehtud ligi 20 000 nõustamist. “Viiele aastale tagasi vaadates ütlen julgelt, et seesugust teenuskeskust oli Eestis vaja ning meil töötavad välistalendid hindavad kõrgelt meie pakutavaid võimalusi,” sõnas Work in Estonia juht Leonardo Ortega. Kui enne rahvusvahelise maja loomist pidid Eestisse tööle või ka näiteks tasemeõppesse saabujad kõigi juriidiliste toimingute tegemiseks külastama erinevaid asutusi ning otsima infot paljudest kanalitest, siis keskuses saab kogu tarviliku info ühest kohast. Nõustamist pakuvad PPA, Tallinna linna perekonnaseisuameti ja ettevõtlusameti,

Work in Estonia kampaania “Time travel” pälvis TULImusta konkursil kategooria esikoha ja Grand Prix

Kokku saadeti TULImustale 54 projekti ning tunnustust jagati neljas erinevas kategoorias: brändikontakt, positiivne muutus, andmekasutus ja tulemusturundus. Kõigis kategooriates anti välja I, II ja III koht ning kõige säravam töö pärjati kategooriateülese Grand Prix’ga. Work in Estonia kampaania “Time travel” pälvis nii brändikontakti esikoha auhinna kui ka Grand Prix. “Grand Prix arutelu oli keeruline ning konsensuseni jõudmiseks läks teiste kategooriatega võrreldes kõige rohkem aega,” sõnas žüriiliige Märten Liinat. “Võitis töö, mis üllatas positiivselt pea igas valdkonnas. See oli kõige terviklikum ja parem töö.” Work in Estonia väärtuspakkumine oli seotud nostalgilise tundega, millest sai mitmekihilise integreeritud kampaania alus. Meelelahutuslik ja kaasahaarav sisu, mis

Kust veel nõu saab?

Aitavad nii alustavatel kui ka tegutsevatel ettevõtjatel läbi mõelda äri- ja arenguplaane, jagavad infot toetusvõimaluste, maakondliku ettevõtluse ning eraturukonsultantide teenuste kohta

Uuri lähemalt

Eesti väikeste ja keskmiste ettevõtjate esindusorganisatsiooni eesmärk on esindada ja kaitsta väike- ja keskmiste ettevõtjate huve ning tugevdada oma liikmete konkurentsivõimet.

Uuri lähemalt

Koja eesmärk on Eesti ettevõtluse edendamine ning kaasaaitamine ettevõtjasõbraliku majanduskeskkonna loomisele ja säilitamisele. Nende missioon on esindada ja kaitsta ettevõtjate ühishuve.

Uuri lähemalt